Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Vad tyckte ni om Ernst? Tråkigt att de inte gjorde klart, men poolen var ju jättefin och rummet såg ut att bli fint också... Men jag var inte speciellt impad...

• Mystjejen

Vilja 78: På möbelgrossen hade de matbord och 6 stolar för 5000:-, de var i vitt och skitsnygga... Ska nog köpa det när vi får lite pengar...

• Mystjejen

Hej! Har fullt upp idag... men springer in ock tipsar lite... www.scrapandgiftcorner.se De har yanke candels stavar nog jättefel...men men... De är jättebra att handla från och fraktfritt om man beställer över 100:-. Och nu kan man beställa doftprover på ljus, vax... Produkterna finns under present....nånting... Hej hopp!!!!

• Mystjejen

vilja78: Finns en jättebra "slipmus" (fult namn...) på Jula 129:- kostar den.

• Mystjejen

...slipmusen alltså... inte takbelysningen...

• Mystjejen

Juliah: Den hyllan är sååå fin, jag hade tur och fyndade en för 159:- på ikea bäckebol förrförra veckan... Börjar piggna till lite efter febern, igår lade jag mej kl 20.00!!!! Och sov hela natten...Gött!! Så snart är jag nog på G igen och då ska det bli tips och ideér från mig i stora lass!!! Nyfiken Rosa: Var det du som var ute efter burkar att ha tvättmedel i? Jag har medlet i burkar från ikea, glasburkar från matavdelningen. De som är som syltburkar, gammaldags... Åh önskar jag kunde lägga in bild men min dator vill inte, kan inte ens citera andra inlägg längre!! Kan fota senare...

• Mystjejen

Ja, det är SLOM fån ikea jag har (den för 25 . Jag har skrivit ut vit och kulör med min dymo.

• Mystjejen

Sylt: Jag tycker du ska måla bordet i vanlig vit. Ang verandan, svårt när man inte ser hur det ser ut men vit där med tror jag...

• Mystjejen

Oj vad ni har skrivit mycket idag! Vad kul! Juliah: Fina saker du gjort...har också pallen från ikea, ligger fortfarande i kartongen i väntan på inspiration... Nyfiken Rosa: Ser att du kan lägga ut bilder igen. Fick du hjälp el löste det sig ändå? Jag kan inte göra nåt!! Har mejla familjeliv men ej fått svar...konstigt!!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!