Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

Ankmor skrev 2006-09-16 19:15:25 följande:
    Här har de massor med mysiga saker!www.dixie.se/
    ja, jag har en sådan spetskorg därifrån. ringde em här jag bor o köpte en via telefon som de skulle ta hem, blev inte exakt en sådan som på bilderna, men himla söt!
  • therre

förresten, jag måste ha två lampor! helst två fönsterlampor, är inte så sugen på bordslampor för det är mer tomt upptill i fönstret. tips på två söta fönsterlampor? skomakarlampor hade varit fina, men jag vet inte...

• therre
    jen 75 skrev 2006-09-16 23:23:12 följande:
    tack för tipset! gick in på indiskas hemsida & kollade.. har inte hunnit kolla så mkt än men vilken glad överaskning att deras sida förbättras så mkt! nu kan man se mkt mer av deras sortiment
    på icamaxi finns virkade vita överkast till dubbelsäng för 500:-. billigt!
  • therre

Äsch, jag vann inte klockan fast jag gått upp rätt bra i pris... Nåja Fortsätta leta

• therre
    jen 75 skrev 2006-09-17 16:18:17 följande:
    therretack för tipset! ska kolla på maxi ett överkast är ju rejält & täcker stor del av soffan.
    ja, jag tror det fanns till enkelsäng med om du behöver mindre som var lite billigare
  • therre

har någon bilder på krackelerade möbler ni gjort om? är så grymt sugen på att göra det med någon möbel, gäller bara att hitta någon först 1

• therre

Vad tror ni om denna? Jag har ju varit som sugen på slagbord Tänkte om man skulle ha detta i vardagsrummet, ställa min samling med porslinsdockor på. Givetvis målat o patinerat!

• therre
    therre skrev 2006-09-18 17:48:33 följande:
    Vad tror ni om denna? Jag har ju varit som sugen på slagbord Tänkte om man skulle ha detta i vardagsrummet, ställa min samling med porslinsdockor på. Givetvis målat o patinerat!
    Ööööh. kanske ska bifoga bild?

http://www.blocket.se/view/9435780.htm
  • therre
    Samla skrev 2006-09-18 19:23:52 följande:
    Mystjejen: tack för gissningen men det var fel, har hittat den! Den låg där den alltid legat, hehe Trist att va sjuk, krya på dig! therre: absolut, för det priset, verkar vara litet också ihopfällt! Jag har hittat en sak på Blocket som jag vill ha, men har absolut ingen plats! Puschar maken för att vi ska bygga ett extra förråd som man kan ställa undan möbler i  (bla) Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    ja, tycker det är fint när man kan ha slagen(?) hängandes bara
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!