Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

hampo skrev 2006-09-06 08:57:37 följande:
    www.blocket.se/vi/9117994.htm      Nu,då?
    Känner mig lite tveksam till sängbordet? Du skulle säkert få till det som är så duktig, men skrek det inte lite mycket 80-tal? Vad hade du gjort? Nytt beslag (något som hänger ner) o måla vitt, men stilen.. Kanterna... Känns inte de lite för hårda?
  • therre

Btw, vet ni var på internet via internetshop eller så som jag kan hitta ett beslag... Det ska liksom hänga ner... Tänkte till tv-bänken jag ska köpa

• therre
    Beatrize74 skrev 2006-09-06 09:41:19 följande:
    Har hittat en jättefin antikbetsad bokhylla för någon hundring bara.Går det bra att bara grundmåla och sedan lägga på ett lager vit färg på, eller måste man göra något särskilt i och med att den är betsad?
    Kan man inte slipa den bara eller nåt? O sen på med färg?
  • therre

ja, snyggast är väl med en ganska matt färg?

• therre

ingen som kan ge mig förslag på beslag? *hihi*

• therre

Vad tror ni om denna? 200:- Funderar på den vit med svarta beslag

• therre
    Smajla skrev 2006-09-06 12:05:21 följande:
    Fotat om min balkong nu om ni vill se //Smajla
    åh vad mysig om kvällen! Var har du köpt fåtöljerna, IKEA? Är på jakt efter sådana till vår "relax" som nån gång ska bli av Utanför bastun
  • therre
    Samla skrev 2006-09-06 15:16:27 följande:
    Millface: välkommen in i gänget! Min man köpte dessutom en svart fast jag bad om en grå! Görful! Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    isch, ja. hellre silver än svart
  • therre
    Kurreburre skrev 2006-09-06 16:01:59 följande:
    Tjoho! Den fanns kvar! Nu ska jag köra o köpa mitt pottskåp i furu för hela 50kr. Sjukt billigt, eller vad säger ni?! Tror jag ska måla det vitt men jag e inte helt 100.www.blocket.se/vi/9270403.htm
    Ja, eller patinera kanske?
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!