Lantlig/Romantisk inredning!
Amorosa: oftast står det vad frakt inom EU-kostar (under villkor-längst ner på sidan), annars får man maila. Många skickar bara inom landet.
Letar ni efter fina krukor, kolla Bauhause (konstigt nog!)
Amorosa: oftast står det vad frakt inom EU-kostar (under villkor-längst ner på sidan), annars får man maila. Många skickar bara inom landet.
Letar ni efter fina krukor, kolla Bauhause (konstigt nog!)
Veckan som kommer på netto: lite vita möbler till badrum samt målargrejor. Och spray!!!!!
juliah: Fridas ska öppna närhandel om ca 2 veckor (hon hade tappat bort sladden till överföringen )! Det blir en sån sida där man skriver in ordernummer, en sida där man trycker på köp är för dyr. Men det ska vi väl klara!!
therre: nej inte inom landet, men de tar en växlingsavgift på 2.5 % för utländsk valuta....
lilla Uv: kul att du sa det om gardinen, har precis avslutat mina köksgardiner.... sydde en längd, satte i en vit list, två par band och band upp, blev faktiskt snyggt (har så breda fönster att man antingen får beställa eller sy själv!)
juliah: såg att du redan svarat på min fråga
oj då! Men är det inte ens ok om man skriver att det inte är ens bild?
Frågade nu ang bilder i Moderatortråden, fick detta svar:
"Man får inte kopiera in bilder man inte har upphovsrätten på. Man får inte heller lägga dem i sitt galleri. Det man får göra är att länka till sidan där bilden ligger"
Bäst vi passar oss, så de inte tar bort hela tråden
SÅ BORT MED ALLA BILDER SOM INTE ÄR ENS EGNA!!!
therre: ok jag ger mig, det är nog det jag gjort!