Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Lantlig/Romantisk inredning!

sylt: fina inköp! Liknande fanns på Ilva (SIA), vet inte om de har kvar, tror de har i glas o silver nu...

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

juliaH. vet vilka pallar du menar, tror de var utförsäljning på dem under sommaren.

Sylt: :-O hehe, var där i lördags...

Tjoho! Har fått en ny tjänst som innebär att jag kommer vara i Köööpenhaumn en del!!!! Gissa vad det innebär!
    Har förlagt laddaren till kameran, ville lägga ut mina nya köksgardiner (bild då alltså!) Fundersam
    Får leta vidare!

• Samla

VLF:  kanske en sån där i guld från jysk men sprayade den vit. Den är ju inte så dyr så man kan ju byta den om man vill. Såg också en söt tre delad i virkad metall, typ luffarslöjd i en annan tråd.

Millface: va snyggt det blev med skänken i vardagsrummet!

• Samla

VLF: eller jo den finns i vit, Millface (var det va?) har den i sitt bildgalleri! Tror den kostade 350kr...

Hittade den tredelade spegeln:

kavat.bilddagboken.se/index.php
    men den var nog inte så söt som jag kom ihåg, kanske en mildare variant av den?

• Samla

Mystjejen: har en  sängkappa från ellos, helt ok, både pris o kvalité.

• Samla

karamellfabriken: Vilken underbar soffa!!! Så j-kl fin, liknar sofforna på www.oliverfurniture.dk/ . Ovanligt att hitta så korta soffor!!! Sängen var också fin

• Samla

Sylt: Tack så mycket! (för grattiset!!! )

Kurreburre: verkar som man kan fynda på de där lionsloppisarna, har gått förbi där vi bodde innan, men aldrig gått in!

Millface: mm jag med, den tidningen är bara helt super, köpte Lantliv igår för första ggn, men tja Drömhem var bättre....

Så irriterad! Kan fortfarande inte ladda kameran, ingen som "ser" var laddaren är?

• Samla

Mystjejen: tack för gissningen men det var fel, har hittat den! Den låg där den alltid legat, hehe Trist att va sjuk, krya på dig!

therre: absolut, för det priset, verkar vara litet också ihopfällt!

Jag har hittat en sak på Blocket som jag vill ha, men har absolut ingen plats! Puschar maken för att vi ska bygga ett extra förråd som man kan ställa undan möbler i  (bla)

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!