Inlägg från: NyfikenRosa |Visa alla inlägg
  • NyfikenRosa

Lantlig/Romantisk inredning!

det är ju ganska stora flaskor man får också..
    150 kr styck.... ( jag vet att det är dyyyyyrt, men då kanske jag städar lite oftare )

• NyfikenRosa

Jojo7777 skrev 2006-08-22 19:49:33 följande:
    Men guuh vad mycket fina saker det fanns på Månssons då!Måste man alltså maila till dom och fråga var man kan hitta deras produkter, man kan alltså inte beställa alls som privatperson??
    Englavingar skrev 2006-08-22 19:33:09 följande:
    Nyfiken Rosa...en gång tipsade du om "rengöringsmedel" i från Yankee, vart kan jag köpa dessa och till vilket pris?
    Englavingar skrev 2006-08-22 19:31:00 följande:
    kan man köpa saker styckevis på månssons?? Jag hittar inga priser???
    Jag har beställt Yanke Candles rengörningsspray och tvål från månssons. Jag mailade dem och frågade vart kan kunde köpa varorna, men det verkade inte finnas i butik nära mig så de hjälpte mig genom att jag fick beställa genom dem. Men vill ni försöka beställa eller veta återförsäljare så MAILA till www.mansson.se och fråga! Priser får ni veta om ni mailar.

Hoppas att det blev lite tydligare nu... Glad
  • NyfikenRosa

jag har inge bilder på sängbord men jag har haft foto och små söta ljuslyktor som man kan ha när man vill mysa lite och inte ha så skarpt ljus Förvånad

• NyfikenRosa
    Elisia skrev 2006-08-24 08:23:31 följande:
    Nyfiken Rosa: vad kostar de där två prylarna du lagt in? Så himla fina! Man borde se till att Ilva etablerar sig längre norrut... Men det gick visst att fixa transport uppåt landet om man ville!
    kolla på ilva.se

• NyfikenRosa
    Sirlig skrev 2006-08-24 10:32:16 följande:
    Hejsan tjejer!Jag brukar smyläsa denna tråd då jag själv är en hopplös romantiker. Tyvärr bor jag inte tillsammans med en man som delar min smak, så det blir inte mycket snirklerier hos oss. Nu ska jag öppna en pärlaffär här i Stockholm och vill ha lite lantlig inredning i den. Är det möjligt att måla denna vit eller har ni tips på var jag kan hitta liknande typ av skåp till bra pris?ehandel.jysk.se/
    SMART! kommer bli jättefint!
  • NyfikenRosa

iii.. har shoppat finfina saker på ilva idag, och jag tror att jag måste dit igen..
    lägger in bilder under shoppat imorgon

• NyfikenRosa

såg en tavla jag måste åka tillbaka för att köpa.. sen så hörde jag att de har sängkappor i linne som jag vill ha!

• NyfikenRosa

Men Julia! Du har ju heeeela sthlm! Massor av kul som inte finns här..

Sylt skrev 2006-08-24 21:49:13 följande:
    NR --> Det är farligt att åka dit, man vill bara ha meeeer
    hehe,.. ilva är trevligt!
  • NyfikenRosa
    Englavingar skrev 2006-08-25 08:47:47 följande:
    I går åkte jag till Plantagen och köpte mig den dyra men otroligt njutbara rengöringssprayen ifrån Yankee Candle, Clean Cotton....så vi får se om jag ska spraya fint med den idag.
    å hittade du den!? vad kostade den i butik? plantagen vart då?
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!