Inlägg från: NyfikenRosa |Visa alla inlägg
  • NyfikenRosa

Lantlig/Romantisk inredning!

dessa shoppade jag på ilva igår

• NyfikenRosa

ska ha som tvättmedelsförvaring

• NyfikenRosa
    Englavingar skrev 2006-08-25 09:20:36 följande:
    På plantagen i Västerås köpte jag flaskan för 129 kronor!!!Vilka fina burkar du har köpt, Nyfiken Rosa. Skulle också vilja bo nära Ilva.
    ååå vad billigt, eller ja billigare än min iaf.. jag är ju från v-ås.. kan skicka mamma dit.. fanns det mer yankee saker? hälla eller bäckby?
  • NyfikenRosa
    Sylt skrev 2006-08-25 10:31:43 följande:
    Tips om roliga affärer i Helsingborg? Ska dit en liten sväng idag.....
    emilias textil och inredning (nere vid the tivoli)
    stil och stämning södra storgatan
    två rum på bruksgatan
    staken och veken ( ligger på en liten gata, vet ej cvad den heter)
  • NyfikenRosa
    Englavingar skrev 2006-08-25 10:36:27 följande:
    Yankee sakerna fanns bara ute på Hälla. Däremot hade de inte så stort sortiment, de hade lite flaskor i två olika dofter och några stora ljus i glasburk och några askar med små värmeljus.
    vad tråkigt... att de inte hade mer..
  • NyfikenRosa
    lilla Uv skrev 2006-08-25 11:51:11 följande:
    Nu är jag på jakt efter såna där "ankar" liknande krokar som ser ut som två tvinade ståltrådar... som man kan fästa under tex en hatt hylla. Inte den bästa beskrivningen men men.. ni kanske klurar ut det ändå... Har sett såna på nån hemsida, men vet nu inte var... tips??
    nacka byggnadsvård kanske?
    Elisia skrev 2006-08-25 11:44:09 följande:
    Nyfiken R:Är de där burkarna i metall? Ska bannemej skicka väninnan som är på väg ner till Malmö att införskaffa mig ett par sådana! Några bra tips på inredningsbutiker i Malmö annars som jag kan skicka henne till för inköp? Gärna med hemsida då... så jag kan skriva en lång beställningslista.
    ja de är i metall.. fanns 3 eller 4 till kvar.. tyvärr var vissa lock lite sneda.. men de kanske har fler på lager. det finns stor, mellan och liten.. jag köpte en stor och en mellan
  • NyfikenRosa

fan vilka idioter.. de var inte rädda om sina kunder de inte.. kunde de inte lösa det på ett bra sätt? blir så sur att de inte kan lösa det.. de ska ju vara proffsiga! jag menar de kunde väl ha informerat om det INNAN ni beställde den...

Pärla1 skrev 2006-08-25 11:57:37 följande:
    Jaha, nu blir det ingen Rosie säng från mio, de kunde inte säga när vi kunde få den, tidigast i slutet av Oktober! Blir så irriterad! Så om ni vet några fina vita sängar, tipsa gärna!!Kääns som luften försvann...åhå..min säng...
  • NyfikenRosa

hmm fungerade inte men det finns krokar under beslag

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!