Inlägg från: NyfikenRosa |Visa alla inlägg
  • NyfikenRosa

Lantlig/Romantisk inredning!

enklast är att söka på VINTAGE

• NyfikenRosa

kan man måla direkt på en behandlad yta eller MÅSTE man slipa?

• NyfikenRosa
    spacecandy skrev 2006-08-28 19:27:49 följande:
    Ni som är så bra på att måla och fixa kan väl ge mig lite tips.Har ett Nartorp vitrinskåp från Ikea. Den är grå, ful och förvisad till vinden, men det känns lite onödigt att kasta den. Tror ni att det går att ge den nytt liv?www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...
    hmm... svår pryl... kanske måla vit till att börja med... hmm svårt
  • NyfikenRosa

huuuu... den är så jäkla ugly.. måste skänka bort! kanske kan få en tia iaf?

• NyfikenRosa
    Sylt skrev 2006-08-28 20:24:15 följande:
    Hihi, tack alla!Jag köpte en Leksvik hatthylla, syrabetsad. Det var ju ett tag sedan man gillade syrabetsat/avlutat..... Ville eg berätta för killen i ikeakassan att jag faktiskt skulle måla om den vit *asg*. Det kändes lite som när folk generat köper en p-tidning o rullar in den i en Expressen när de ska betala *fniss*.I vilket fall funkade det jättebra att måla över, vanlig lackfärg, penselmålade två ggr.
    haha... man känner ju lite så när man köper någon halvful pryl. Jag funderar på att måla om markör bokhyllan
  • NyfikenRosa

Hahaha vad jag garvade... du har så rätt!

• NyfikenRosa

shiit.. jag fick en varning för att jag lagt in en bild.. så passa er

• NyfikenRosa
    Elisia skrev 2006-08-30 14:46:18 följande:
    Rosa... vad menar du med varning? Menar du dem vi lägger in här i länken? Har funderat på det där med upphovsrätt och att om någon skulle vilja jävlas så kan de tipsa om att använder bilder olovandes. I den här länken borde ju ingen med rätt till bilden störa sig eftersom vi bara gynnar dem! Fast det kanske är det som FL har hängt upp sig på? Att det finns någon slags otillbörlig reklam här på tråden?
    shiit .. nu är jag är ju skitskraj nu ju.. det var ju inte min mening att sno något!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!