• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Mystjejen

samla: Åh, vilken fin lampa!

millface: Hoppas att allt går bra för dig, och att ungen ploppar ut snart...
    Vilket fint skåp, bokhyllan till höger är exakt en sådan jag vill ha!!! Och måla om såkklart...
    Värsta supermamman: Jättefin pall! Vilken bra present.
  • Muppet

nu har jag lagt in bilder på min nya hallspegel, blev väldans nöjd o hallen fick sig ett lyft!

• lilla Uv

Pärla1: fy tusan vilket fint handduks ställ! och toarulle hållaren oxå! precis vad jag är ute efter! men verkar ju va lite dyrt... fattar inte hur e-bay funkar hur vet man vad budet är frakt osv?

• lilla Uv

nu har jag hittat en toa rulle hållare på ebay.. svenska sida, men säljes från England, hur vet man vad frakten blir?

• therre
    Samla skrev 2006-08-20 13:06:33 följande:
    Måset bara visa mitt allra bästa fynd för 49.90 kr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!: Ska bara knipsa bort överflödiga öglor där uppe. Tror ni en takrosett passat till denna? [Stäng fönstret] Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Rusta? Såg en sådan där och tyckte också den var fin!
  • therre
    lilla Uv skrev 2006-08-20 15:30:50 följande:
    nu har jag hittat en toa rulle hållare på ebay.. svenska sida, men säljes från England, hur vet man vad frakten blir?
    Står det inte när du väljer ditt land så kan du maila o fråga.
  • Pärla1

Lilla uv: ja, det e så otroligt fint! Jag är lite ny i denna "e- bay" värld, men som Therre skriver tror jag att det är om inte säljaren skriver något annat.

• Mystjejen

Just det, köpte en jättesnygg bricka på second hand... ska genast fota...

• therre

Vad letar ni efter när ni letar på Ebay? Sökord?

• lilla Uv

jag letar efter toilet roll holder och towel stand. finns ju mycket fint! men frakt verkar va dyrt. Till Tyskland kostade det ca 400kr! med en toarulle hållare. (tror jag det va..) Varför kan det inte finnas lite närmare...? suck.. känner mig lite små irriterad idag...
    Ska nog gå ner i källaren och måla en stund istället...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!