• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

hampo, vilket sött bord!

lpw, har du sett vår hatthylla? Kommer från i tid och rum...

• nublu

Millface : Pallen från IKEA heter Bekväm om jag inte minns helt fel.

• LPW

Clipso design har de absolut finaste tapeter man kan tänka sig, men de går ju inte att köpa i Sverige vad jag vet

• LPW

Juliah! Jättefin hatthylla! Jag hade tänkt mig något liknande men med en stång så att man kan hänga upp kläder på galgar...

• LPW

Har ni inte gjort det redan så titta på www.himla.se. Jag har alltid tyckt om deras sortiment, men nu har de överträffat sig själva med precis hur mycket fint som helst. Vet inte hur "lantligt" det är egentligen men det är i alla fall ursnyggt!

• Pärla1

Juliah: Nä, det har jag inte testat...ska försökaFundersam

• Pärla1
    julkalen2_310x200_1131025085[1].jpg

Haha, det gick!! Blev en liten bild bara...men här ett tips till julkalender iaf...
  • L jung

lilla Uv

Jag hittade mängder av toarullshållare på e-bay.co.uk igårkväll (toilet roll holder).
    Sök också under www.madamstoltz.dk/. Visseligen världens sämsta sida för min dator för bilderna man ska klicka på för att se stor bild ligger längst ner, och blir her nerklämda på min dator (så det finns nästan ingen bild kvar att klicka på!) Men där har jag sett att dom har gamla toarulls hållare också! Välj BAD längst upp först, ok.

LYCKA TILL

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!