Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Lantlig/Romantisk inredning!

Har också ektorp, juliah: hur fungerar det med barn o vit klädsel? Har bara tvättat våra nuvarande överdrag 1 ggr.

jen05: kollade lite på simris blå, men som du blir det nog vita här också

Kolla in: www.hemohav.se för fina bilder. Glöm inte gå in på länkar (speciellt små prinsar o sessor -deras förvaring var underbar) Får ta en tur åt Höllviken/Falsterbo en dag!!!

• Samla

Åh då blir det nog vita överdrag i höst, får vänta tills man börjar jobba igen(lite lågt med cashflow nu )

Åh va bra spacecandy

Elisia: ja, va kul!

• Samla

juliah: har samma funderingar (ang arbetsrum). Jag var lite inne på att köpa Ingo från Ikea www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=20711&langId=-11&categoryId=15801&chosenPartNumber=14630009
    Ett eller två bord o måla vita, göra lite skrapningar så det ser gammalt ut . Sen vill jag fynda två pinnstolar (inte runda pinnar utan raka pinnar), kanske dynor som jen05 letade efter. En hissgardin...Sätta upp lite enkla vita hyllor från ev Indiska o ha korgar klädda med vitt tyg innuti eller vita korgar (som är svårt att hitta-tycker jag) att ha typ datatillbehör (spel o dyl) Sen har jag inte kommit längre....

• Samla

VLF: nej nej det blev ju helt fel Jag menade att så som du gjort med arbetsrum var mycket bättre än det jag tänkt!!!!!!! Det är jag som drog ihop det för mycket, tyckte din idé lät super inte att min lampa var finare än din.. !!!

• Samla

malins79- inga problem med kvalité, lite trist för på hemsidan finns inte ens en bråkdel av det som finns i affären. De har byggt upp helt ljuvliga barnrum som man kan gå runt i hur länge som...

Ja, kom ner, ni kan bo hos oss!!!!

• Samla

juliah: ja visst va de! Josefssons såg jag hade sådana där man drar över stolen för 129 kr! Prisvärt!

malin79: åh vad kul. Min man får hjärtklappning O andnöd när vi närmar oss inredningsaffärer/möbelaffärer Nu när vi skrev så myket om Ilva var jag ju tvungen att åka dit (har ca 10 min körväg dit). Fyndade rosa Sia ljusstakar(sådana man stoppar värmeljus i ) för 12.50/st!!!! Hade kostat 74 kr!!! Samt en vit smörbytta för 36 kr!!!

• Samla

Nej, betydligt mindre. Först däruppe är det vardagsrum uppbyggda, sen kommer matsalar, lite tvmöbler. Därnere finns sovrumsdelar, barnrum o inredningsaker. Bara du inte blir besviken nu! Stof o stil (tyger) ligger i närheten...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!