Inlägg från: Amoroso |Visa alla inlägg
  • Amoroso

Lantlig/Romantisk inredning!

Millfavce,
    Bugar och bockar för tipset om det underbart fina (och billiga) bordet på Netto. Jag ska ta en diskret runda dit inom det närmaste, om jag får tid mitt i all flyttröra. Om jag så skulle komma hem med ett "superklipp" som detta, går det enkelt att försvara med att "det gick ju helt enkelt inte att stå emot för det priset... ", hehe.

• Amoroso

Elisia: Grattis till husköpet, härligt att ha det i "hamn" och kan börja planera på allvar!

• Amoroso

Vad duktiga ni är som exprimenterar med bildere och allt! Jag skulle själv vilja lära mig denna konst men det är inga bilder i mina mappar som låter sig klistras in, varför?! Ska man försöka här i textrutan?

Elisia: Vilken skattgömma med CD:n, underbart! Det är alltid lika härligt när man plockar fram något man nästan glömt att man ägde, hehe.

Julia: Det var en härlig lampa!! Och inte så hemskt dyr heller. Alltid kul när man hittar något lite mer ovanligt, som inte alla andra har... Jag fyndade några lampor på Ellos i gammaldags "fotogenstil" när de reade ut 30% nu under våren, och häromdagen kom de äntligen, lagom till flytten!

• Amoroso

Grr stört omöjligt! Klistra in fliken är ju helt ljusgrå... Funkar inte alls... !!

• Amoroso

Samla, Vilken blogg! Tack för länken! Jag har inte tittat närmare på den men la den i favoriter för att läsa närmare efter flytten. Skummade dock lite i början och såg att personen var fäst i Danmarks butiker. Så klockrent! Var själv i Skagen i början av semestern, och bara ngn mil från Skagen ligger Albbeack (liknande i stavning) med endast ett få butiker i centrum. Jag har aldrig och kommer nog aldrig träffa på en liknande inredningsaffär i hela mitt liv som jag hittace där. Allt i vitt och de mest annorlunda mysiga små prylar, alltifrån konstväxter till oerhörda statyer för inom och utomhusbruk som håller upp ljus. Ville ha allt!!!! Inte till särskilt dyra priser heller. Jag blev lyrisk..

• Amoroso

Elisia: Vilken lycka! Du kommer inte att ångra dig. Inte speciellt stor affär (men glöm inte att gå ut på baksidan ut i "uthuset" (till och med min möbel och inrednings ointresserade man lät mig tillbringa säkert en timma där i all respekt och vördad inför allt detta möte med allt det vita!) Tyvärr minns jag inte namnet på butiken men du kan inte missa det, för ifrån Fredrikshamn och mot Skagen är det inte många mil, och orten närmast Skagen heter Aeelbeck eller Aellborg eller ngt likande. Går du in i det minimala som kan kallas centrum där så kommer du på vänster sidan till något som kan liknas vid blomsdter/inredningsaffär och där-, där kan du frossa ett bra tag, jag lovar dig!

• Amoroso

Samla; Jag säger detsamma, vilken är denna underbara sänggavel?

• Amoroso

En sådan har jag hemma ouppackad och som bara väntar på att monteras *myser* Beställde den långt innan flytten för jag var så rädd att den skulle försvinna ur sortimentet. Ska rapportera hur den är "live" framöver.

• Amoroso

Milface: Hehe, jag kan erkänna att jag är otålig. Men vi är ju mitt uppe i flytt så det var liksom ingen ide att släpa upp den högst upp på en vindsvåning för att sedan släpa ner den igen efter ett par månader. Den som jag köpte är från Ellos, kostade runt 4000 inklusive hemkörning. Den ska också ge värme ifrån sig och ser ut som på bilden (vit). Fast hur länge den här värmegrejen håller vete gudarna, men jag ser mer spisen som en mysdetalj att ha i hemmet. En sådan kan man ju alltid ta med sig och ställa i vilket rum man vill!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!