Lantlig/Romantisk inredning!
Wow vad ni har skrivit mycket på en vecka, spännande! Vi har flyttat och sitter upp till öronen i kartonger i vår nya lägernhet. Nästan så att man blir manisk över aaallt som man vill göra...!!
Wow vad ni har skrivit mycket på en vecka, spännande! Vi har flyttat och sitter upp till öronen i kartonger i vår nya lägernhet. Nästan så att man blir manisk över aaallt som man vill göra...!!
Mysgrodans mamma;
Härliga saker!! Klockan var ju fantastisk, var har du köpt den? Och lampan?!
Mysgrodans mamma; Tänkte på båda, de var jättemysiga båda två!!
Nubu: Hehe, ja, det är ju lite att göra.......
Åhh vad läcker!!!
Lyckas aldrig klistra in några bilder *suck* Men jag har köpt en ny matta i helgen, finns i galleriet. Vi har handlat som galningar sista tiden i och med flytten. Ska bli kul att gå runt och fota när vi kommit i ordning. det är såååå roligt att kolla in i era mysiga hem och insupa inspiration från alla era olika projekt..!!
Samla: Tack snälla för hjälpen, efter mycket mankimang blir bilden blå men så mycket mer liv i luckan blir det inte, går inte att klistra in *suck*
Man lär så länge man lever. Idag har jag i alla fall lärt mig att länka till min egen bild Alltid något för en som inte är plusmedlem!
Jen 75 Åh tack den är från Europamöbler, heter Joseph 1500:-
Kikade in i ditt hem, så mysigt du har. Din toarullshållare inne på toaletten var såååå fin. *vill ha* Var har du köpt den?