Inlägg från: Amoroso |Visa alla inlägg
  • Amoroso

Lantlig/Romantisk inredning!

Wow vad ni har skrivit mycket på en vecka, spännande! Vi har flyttat och sitter upp till öronen i kartonger i vår nya lägernhet. Nästan så att man blir manisk över aaallt som man vill göra...!!

• Amoroso

Mysgrodans mamma;
    Härliga saker!! Klockan var ju fantastisk, var har du köpt den? Och lampan?!

• Amoroso

Mysgrodans mamma; Tänkte på båda, de var jättemysiga båda två!!

Nubu: Hehe, ja, det är ju lite att göra.......

• Amoroso

Lyckas aldrig klistra in några bilder *suck* Men jag har köpt en ny matta i helgen, finns i galleriet. Vi har handlat som galningar sista tiden i och med flytten. Ska bli kul att gå runt och fota när vi kommit i ordning. det är såååå roligt att kolla in i era mysiga hem och insupa inspiration från alla era olika projekt..!!

• Amoroso

Samla: Tack snälla för hjälpen, efter mycket mankimang blir bilden blå men så mycket mer liv i luckan blir det inte, går inte att klistra in *suck*

• Amoroso

Man lär så länge man lever. Idag har jag i alla fall lärt mig att länka till min egen bild Alltid något för en som inte är plusmedlem!

• Amoroso

Jen 75 Åh tack den är från Europamöbler, heter Joseph 1500:-
    Kikade in i ditt hem, så mysigt du har. Din toarullshållare inne på toaletten var såååå fin. *vill ha* Var har du köpt den?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!