Inlägg från: Amoroso |Visa alla inlägg
  • Amoroso

Lantlig/Romantisk inredning!

Magnoolia Vilket snyggt tyg! Var har du köpt det? Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med sytips, är värdelös på att sy. Ändå ska jag nú under veckan försöka åstadkomma gardinlängder av ett jättefint lantligt tyg jag hittat på Rusta *hjälp* Blir nog många svordomar på vägen, hehe...

• Amoroso

Jen 75: Åhh synd!! Är på jakt efter en rulle likt den på bilden..

Magnooli: Nej tyget finns nog inte på sidan men ska fota så fort de har kommit upp!
    Kommer nog en hel del bilder i slutet av veckan, har montorat vår fejkspis idag också. En sån där elektronisk öppen spis från Ellos. Den blev såååå fin! Är verkligen jättenöjd, värd varje krona.

• Amoroso

Jen 75: Ja det undrar jag också..*ler* Måste ha varit i någon annans galleri, tankspridd är man också..

• Amoroso

Fragglerock: Jag såg lampetten i bladet och tyckte den var fin, men har inte sett den på riktigt...

• Amoroso

Pärla1
    Ser fram emot bilder på era bänkskivor. Vad är det för slags plast du tänker använda. Var kan man hitta sådan och framförallt, går den att ta bort utan spår efter sig i framtiden när man ska flytta ut?! Vi står nämligen inför samma dilemma med ett par otroligt fula bänkskivor som jag bara måste byta ut eller göra om...

• Amoroso

Jag ska till Göteborg om några veckor.. Är sååå sugen på att handla något mysigt. Är det någon som har någon "måste besöka" butik där?

• Amoroso

Samla
    Tusen tack för Göteborgstipsen känner verkligen att jag måste ligga och ruva på pengarna ett par veckor nu så att jag kan shoppa loss ordentligt..

• Amoroso

Eddan
    Vilken supersmart idé med furuvitrinen! Det blev jättesnyggt!

• Amoroso

Nu äntligen har jag lagt in lite bilder på lägenheten, men som sagt, det ligger fortfarande hammare och borrmaskiner överallt.. Om ni kikar in ber jag er uppmärksamma det lilla lysande fånet som har letat sig läääängst upp på alla flyttkartongerna.

• Amoroso

Samla
    Åh Shabby shic vilken värld som öppnade sig..
    Men hur gööör man på Ebay? När köpet är klart! Och hur betalar man? Är det krångligt?

• Amoroso

Samla
    Usch ja, men när köpet är klart är det väl försent att ångra sig om man tycker det blir för dyrt med frakten? Eller kan man lista ut det någonstans innan?

• Amoroso

Tack Samla. Kanske vågar man sig på denna skattgömma en vacker dag.. För det finns ju hur mycket snyggt som helst!

• Amoroso

Tips för alla som söker taklampor, Servera har rea på sin Solhaga, 795:- Har bild i galleriet!

• Amoroso

Eyru läckra skydd... Fast min man skulle bli GALEN om jag gjorde likadant, hehe.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!