Lantlig/Romantisk inredning!
Nu har jag lagt upp bilder (om det e nån som e intresserad)på mina loppisfynd och på vårt kök som snaart e färdigt
Nu har jag lagt upp bilder (om det e nån som e intresserad)på mina loppisfynd och på vårt kök som snaart e färdigt
Det sr ut som ett platsbyggt kök. Iaf special- måttbeställt.
Jag behöver en ny köksrullehållare till vårt nya kök. Nån som har nåt tips? Gillar inte riktigt den på IKEA.
Tack för tipset lilla Uv! Fast jag vill nog ha nåt lite rustikare tror jag
Jättefin säng juliah! Kanon fynd
Fy va ni e duktiga på o hitta fina saker på Blocket. Jag e helt kass på det. E på jakt efter en byrå, sängbord eller liknande som jag kan ha i min hall på ovanvåningen under en spegel. Den får helst inte va bredare eller djupare än ett sängbord iaf.
Om det e nån som "springer på" nåt liknande får gärna tipsa mig
Det e inga problem om det e i furu, bara o måla vit
Nu har jag hittat ett pottskåp som jag vill ha, superbilligt
Hoppas, hoppas bara att det e kvar, har precis mejlat o frågat.
www.blocket.se/vi/9270403.htm
Tjoho! Den fanns kvar! Nu ska jag köra o köpa mitt pottskåp i furu för hela 50kr. Sjukt billigt, eller vad säger ni?! Tror jag ska måla det vitt men jag e inte helt 100.
www.blocket.se/vi/9270403.htm
Måste ta en tur till Trellehulla
nån dag. Har hört av kollegor på jobbet som bor där i krokarna att Fridas Gård o Hönan Agda ska va bra.
Låter bra med webshopp!
therre - Gå in på www.byggahus.se o fråga eller läs i något passande forum. Det e kanon! Vi har fått många tips o råd där till våra renoveringsprojekt.
Hallå allihop!
E det nån som känner till någon svensk e-shop som har liknande saker som den här www.seejanework.com?
hade tänkt beställa från dem fast de inte ligger i Sverige, men det verkar inte som det går. har mejlat dem o fragot om det går o ordna.
På väg hem från Skåneplantan igår svängde jag inom Lions loppis i Staffanstorp. Där stod en vit, snirklig herrbetjänt o väntade på mig
10 kr skulle de ha för den!!! Åkte hem med den o slängde ut sambons, pappas fula från 60-talet. Den här passar perfekt i vårt sovrum.
juni mamma - jag e oxå på jakt efter nåt likanade. Har för mig att det va nån här som hade köpt nån burkar på ILVA, fast de har ingen webshop, så då e det bra om man bor i Malmö-trakten
E oxå på jakt efter nåt till katternas torrfoder, vet inte om jag vill ha glas- eller påltburk.
LPW - Det va en jättefin burk. Vill ha! Får försöka hitta den där butiken när jag åker till Stockholm i höst, bor ju i Skåne.
Hur stor e den förresten? Vill inte att den ska va för stor, brukar inte köpa jättesäckar med torrfoder, har både blöt och torrfoder till dem. De gillar blötfodret bäst
Fast det hade varit skönt o slippa det. Den ena katten tar alltid ut maten på golvet o kladdarn ner som tusan när hon äter. Sen blir de dåliga i magen lite då o då, vet inte om det har med blötfodret o göra.
Blev lite OT där
E inne o kollar varenda dag om inte Fridas webshop har kommit igång. Det va ju den här veckan! E så sugen på o se vad de har. Har inte varit där än.