• LPW

Lantlig/Romantisk inredning!

Tack- skall titta på deras hemsida! Skåpet jag funderar på kostar lite över 10.000 SEK så om skåpet du visade (tyckte att det var urfint!) inte kostar mer än så så är det helt klart ett alternativ för mig (om det är tillräckligt stort)!

• LPW

Har mailat dem för att fråga om måtten inne i skåpet (tror att det skulle kunna passa perfekt i mitt rum). Hoppas att symaskinen och pärmarna får plats.

• LPW

Vilja! Roligt att du tycker om huset!!! Kommer förmodligen att vänta lite med inköp av möblerna till mitt rum eftersom vi har lite andra möbelinköp som vi kommer att prioritera (får ju betydligt större då vi flyttar), men det är lika bra att bestämma hur det skall vara nu så att jag inte köper "fel" saker...

Kom på fler saker jag behöver... Överkast till sängen, takbelysning och kanske en liten lampa på sängbordet- förslag?

• LPW

Måste bara säga att jag pratat med återsäljaren av möblerna från "Elvira" i Göteborg och om man har "Enjoy-häftet" (hette tidigare Entertainment)med tillhörande shoppingguide så lämnar hon 20% rabatt på möblerna!!!

• LPW

Vilja78! Titta på www.enjoyguiden.se/

Det är ett häfte som medföljer guiden som finns i Göteborg och butiken i fråga finns också i Göteborg. De säljer även möbler från Allinwood (tror att de heter så), Englesson och stolarna från www.bowell.se - allt till 20% (vid ett köptillfälle) om man har häftet.

• LPW

Elisia! Vilket fint hus!!! Precis ett sådant drömmer jag om

• LPW

millface! Var finns de burkarna? Skulle gärna ha dem eller något liknande i vår tvättstuga.

Undrar dessutom fortfarande om någon vet var "hundmatsburken" i mitt galleri går att få tag på (frånsett på Asko och Hans Mikaels)? Det fanns liknande burkar för andra saker också och jag skulle verkligen vilja ha en sådan för kattmat (som jag vet skall finnas)...

• LPW

De var ju nästan ännu finare, men jag tyckte om texten på de första...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!