• LPW

Lantlig/Romantisk inredning!

Kurreburre! Vi har köpt våra Pilaster (bl a en vitlaserad)på www.svenssons.se

• LPW

Någon som vet var man kan hitta en snygg hatthylla som passar i ett lite äldre hus?

• LPW

Clipso design har de absolut finaste tapeter man kan tänka sig, men de går ju inte att köpa i Sverige vad jag vet

• LPW

Juliah! Jättefin hatthylla! Jag hade tänkt mig något liknande men med en stång så att man kan hänga upp kläder på galgar...

• LPW

Har ni inte gjort det redan så titta på www.himla.se. Jag har alltid tyckt om deras sortiment, men nu har de överträffat sig själva med precis hur mycket fint som helst. Vet inte hur "lantligt" det är egentligen men det är i alla fall ursnyggt!

• LPW

Jag har precis målat om en stol och köpte färg på Norrgavel (titta på www.ovolin.se). Grundande inte, men målade med ett par lager med samma färg. Det är en helt matt färg, men jag skall vaxa stolen så att den får lite mer glans.

• LPW

Kan tipsa om att det är fint att ha en sådan bricka/fat som mystjejen köpt bredvid spisen med olja, vinäger etc på.

• LPW

Såg nu att mystjejen visat bilder på två brickor- jag syftade på silverfatet. Mitt är ovalt och inte det minsta snirkligt, men det är jättefint bredvid spisen.

• LPW

... och jag skall spara till skänken från Elviras värld (byrån är för övrigt ursnygg- tittade på den förra helgen) fast först är det en massa andra saker som skall införskaffas då vi flyttar nästa vecka...

• LPW

Muppet! Menar du för vanligt diskmedel (ex vis YES) som man handdiskar med? I så fall fungerar en vanlig tvålpump utmärkt. Såg att det finns en fin som heter "Flora" på www.himla.se

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!