• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Pärla1

Den e nog inte så speciellt antik...men fin e den Glad

• lilla Uv

Tycker oxå säng nr 1 va finast, men dyr.. men såna soffor som man kan göra om till säng finns ju i massor olika utföranden. Vi har en som vi ska ha i köket sen när vi flyttar. De finns med mer eller mindre krusiduller och brukar kosta runt 2000kr.

jen75. Får ni tapeter och material så är det ju bara och sätta igång.. sen skulle väll inte jag lägga ner pengar på sånt som jag inte kan ta med mig om man inte vill hyra längre. Men med små medel så kan man ju göra väldigt fint, tyger, blommor mm

• L jung

jag vill hitta en hallbänk till ett någorlunda billigt pris, vet någon var man kan få tag på en sån? Något i stil med köksbänkarna man kan köpa, fast mindre.

• Sabika

Pärla1: Håller med övriga "talare" - 1:an är finast tycker jag...

• Sylt

NR --> Tack. Jag hann inte läsa tråden innan jag stack iväg, men jag hittade "två rum" och ".... o veken" iaf  . Men det blev inget shoppat. Tänker ta en runda till "Fridas Gård" imorgon (IGEN!! Glad).

Pärla --> 1:an helt klart!

• lilla Uv

ska en sväng till norrköping nästa vecka, Vet någon om de har nån bra butik där som är värt ett besök?

• hampo

Vet nån var man kan handla en gammaldags ljus vaxduk till köket utan att den ser tantig ut. ?? Kram

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!