• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • hampo

Ja, en sån du låter bra. Ska försöka hitta en sån kanske, så det ser lite mer ut som en vanlig duk. Kram

• Rut

Lilla Uv: Vet iten så mycket om Norrköping, men det finns en butik som har en hel del Sia odyl. Gillar den butikn mycket, men kommer inte på just nu vad den heter.... Den ligger precis utanför det runda parkeringsgaraget, om någon vet var jag menar. Ska fundera och se om jag kan komma på det.

• Rut

Vem var det som hade köpt böckerna "gör änglar" och "fint till jul"? Var de bra?

• Pärla1
    Rut:

Jag har inte fått böckerna än, stod att det skulle ta mellan 1-5 dagar, jag verkar ha sån tur med leveranstider. haha!!
  • nublu

Vem var det som ville ha färgkoden till mina väggar i vardagsrummet? Var det luscious? Iaf, den ljust grå färg jag använt heter S1002-Y50R. Hittade den i ett nr av AiH, skulle aldrig kommit på den annars! *färgblind*

• NyfikenRosa
    Sylt skrev 2006-08-25 21:58:43 följande:
    NR --> Tack. Jag hann inte läsa tråden innan jag stack iväg, men jag hittade "två rum" och ".... o veken" iaf  . Men det blev inget shoppat. Tänker ta en runda till "Fridas Gård" imorgon (IGEN!! ).Pärla --> 1:an helt klart!
    Fridas gård? vad är det?

Pärla1: definitivt ettan men jag tycker att du ska vänta tilla du har hittat "din" säng. man ska inte stressa in i dyra köp...
  • Pärla1

ja, jag tyckte ettan var fin, men helst vill jag ju ha Mio sängen, funderar på att ta den ändå, får väl vänta på den....Gråter

• Pärla1
    Therre: Jag lade in tre genvägar till olikasängar på Blocket, tidigare i tråden som jag ville ha lite åsikter om..

Men nu ska ni få slippa mina sängproblem..haha..jag har bestämt mig för att vänta på min älskade Rosie, Mio skulle skicka ett par ben till våra madrasser som vi kunde låna. Så slipper jag åla mig ur den varje morgon(ingen vacker syn) 
  • kanelia

Pärla - Ja, det var ju det minsta dem kunde göra iaf! Det är ju en hel evighet till oktober. Annars var den första sängen väldigt fin om man kan pruta ner den lite.

Jen 75 (var det väl??) - Vi hyrde hus ett tag ch det är inte kul att lägga ner en massa tid och pengar på något som inte är ens eget. Lite färg på väggarna är ju kul om hyresvärdarna betalar men inte mer jobb än så.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!