• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre
    Beatrize74 skrev 2006-08-27 11:36:51 följande:
    Ibland har även Rusta fina saker. Kika på den här fina mattallrikarna med hålkant i gammaldags stil....tycker även om burksetet som finns till högerwww.rusta.se/product.asp
    Ja, det var sådant som fanns på mitt ICA. Jag är sugen på kakfatet
  • Beatrize74
    therre skrev 2006-08-27 11:44:13 följande:
    Beatrize74 skrev 2006-08-27 11:36:51 följande: Ibland har även Rusta fina saker. Kika på den här fina mattallrikarna med hålkant i gammaldags stil....tycker även om burksetet som finns till högerwww.rusta.se/product.asp Ja, det var sådant som fanns på mitt ICA. Jag är sugen på kakfatet
    Jag med...det är så otroligt fint...kommer ihåg att mormor hade något liknande och så brukar man se det i inredningstidningar med lite doftande magnolior på eller små söta syltkakor som dekorerar det. FINT!
  • Englavingar

åååå...kakfatet vill jag ha, 79 kronor kan det väl var värt!!!

• millface

Tack så hemskt mycket allihopa!

Nu ska jag ta mig tid att sitta ner och titta på era länkar -har missat en massa ju!

Lilla uv: Vad kul! Då har du det spännande och roliga med bebis framför dig!!!

• Englavingar

Denna tråd är verkligen så inspirerande.
    Härom dagen gick jag upp på våran vind och rotade runt bland en massa gammalt som vi har där. Hittade då en liten ful brun byrå, men tänkte hur söt den skulle kunna bli i vitt och på rätt plats. Nu har jag snart målat klart den och den blir riktigt söt. Däremot vet jag fortfarande inte vart jag ska ha den när den blir klar....men det löser sig nog!!

Mitt andra projekt är ett litet trä bord som jag också hittade på våran vind, som just nu är riktigt slitet vitt...som jag också har tänkt förvandla med slipning och ny färg.
    Jag säger bara det..tänk vad vit färg kan vara bra!!!!

• Pärla1

Tilda serien är hur fin som helst, älskar tilda jul!

Englavingar: vilken fin sybox..

• Mystjejen
    Englavingar skrev 2006-08-27 12:14:43 följande:
    Sybox ifrån Tilda serien!!!
    Ja den är sååå såt är det någon som har köpt eller sett den??
    Såg den i katalogen men undrar hur den ser ut inuti....
  • Englavingar

Mystjejen....jag har inte heller sett den i verkligheten, men den såg jätte söt ut!!! Jag har flera andra saker i den Tilda serien, de är för söta!

• Madicken73

Ohhhhhh, Tilda!!!!! Vad det har kommit mycket nytt!!!!!!! Jiiiippppiiiiii! Har redan det mest men här fanns fler måsten ser jag......

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!