• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Karamellfabriken

Förlåt, men jag tror att du kan hitta något bättre objekt......

• Pärla1
    Milface: Grattis till den nya familjemedlemmen!!

Nu har vi hittat ett HUS som vi så gärna vill ha!Det ligger här där vi bor och det är totalrenovering som gäller tydligen...har bara varit utanför å tittat än så länge, vi fick gå in i trädgården för det är ingen som bor där...ska ringa mäklaren imorgon...hoppas..hoppas...
  • Smajla

Oj vad ni skriver - har mycket att ta igen nu, inte varit inne på ett par veckor..

• NyfikenRosa
    Smajla skrev 2006-08-27 10:30:48 följande:
    Oj vad ni skriver - har mycket att ta igen nu, inte varit inne på ett par veckor..
    oj... vart har du varit?
  • Smajla

Nyfiken Rosa - hos mina föräldrar ett par veckor på besök..

• Sabika

Millface: Grattis till en liten Noah

Nyfiken Rosa: Fina askar! Å vad jag blir glad när jag ser dom - precis sånna etiketter (+ en drös till) har jag ju liggandes hemma (köpta på Panduro). Har inte kommit på vad jag skall använda dom till men nu vet jag

• NyfikenRosa

vad skoj...finns det såna på panduro alltså?
    kan man ju ha på glasburkar..

• Sabika

Ja. Det var nog det jag tänkte från början men sen har jag glömt av dem... Finns olika "kategorier" med typ köksetiketter, gamla affärsskyltar, klädetiketter osv.
    Såg nu att de är syra- och ligningfria också - perfekt om man håller på med scrapbooking

• lilla Uv

Rut: då ska jag genast leta rätt på en handelsträdgård!! jag har varit på jakt efter en gammal trä stege huuuuuuuuur länge som helst, men utan resultat. Och de jag hittat på nätet har varit svin dyra. Så jag tänkte att jag skulle köpa bambupinnar och nåt rep och försöka binda ihop en stege, som jag ska ha i badrummet till badlakan/handukar...

• NyfikenRosa
    Sabika skrev 2006-08-27 10:55:04 följande:
    Ja. Det var nog det jag tänkte från början men sen har jag glömt av dem... Finns olika "kategorier" med typ köksetiketter, gamla affärsskyltar, klädetiketter osv. Såg nu att de är syra- och ligningfria också - perfekt om man håller på med scrapbooking
    vart hittar man dem på panduros sida?
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!