Inlägg från: Englavingar |Visa alla inlägg
  • Englavingar

Lantlig/Romantisk inredning!

Halloj på er alla!!!

Igår tog vi en ny resa till Örebro, för att gå i lite inredningsaffärer. Vi besökte då en butik som heter PK-design.....en super fin affär som jag verkligen kan rekomendera.
    Handlade stora mattallrikar, tre höga ljusstakar i glas, från Sia. Vita tekoppar i en gammaldags stil och lite annat smått och gott.
    En glad och nöjd Jennifer var jag iallafall när jag kom hem!!!

• Englavingar

ååå...jag vill bo nära det där ilva!!!!!!

• Englavingar

NyfikenRosa.....tack vad kul att du tyckte om vårat hem!
    Nallen i hallen har jag faktiskt fyndat på Plantagen blommaffär, den är söt!

• Englavingar

Samla...fy..på dig, det var verkligen inte en fin vit säng i min smak...*ler*

• Englavingar

Ha ha ha ...denna tråd gör en verkligen till en inredningstokig person.

I går köpte vi nya utemöbler, vita fina blev det! Däremot har vi inte köpt några dynor, men vi har sagt att vi inte ska köpa första bästa utan verkligen se ut ett par snygga. Och det är väldigt utsålt på dynor nu, så ev. väntar vi tills nästa år. Förra året köpte jag vita plädar och gråa kuddar som jag la i varje utestol, det ser väldigt mysigt och trevligt ut...så jag kanske kör på det ett tag till.

• Englavingar

Vad duktig du är millface...skåpet blev ju jätte fint!!!!

• Englavingar

Mystjejen...vart har du köpt ditt brickbord?, ett sådant skulle jag med vilja ha.

• Englavingar

Mystjejen...ska kolla in Åhlens och hoppas att de har kvar några bord. Jag hade nämligen sett ett liknande bord på hemtex men när jag väl skulle köpa det, fanns det inga bord kvar.

• Englavingar

Malin79...vit färg är super!!! Vad duktig du är!!!

• Englavingar

juliah...blev det något kul handlat idag då...*nyfiken*** är jag

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!