Inlägg från: Englavingar |Visa alla inlägg
  • Englavingar

Lantlig/Romantisk inredning!

På plantagen i Västerås köpte jag flaskan för 129 kronor!!!

Vilka fina burkar du har köpt, Nyfiken Rosa. Skulle också vilja bo nära Ilva.

• Englavingar

Yankee sakerna fanns bara ute på Hälla. Däremot hade de inte så stort sortiment, de hade lite flaskor i två olika dofter och några stora ljus i glasburk och några askar med små värmeljus.

• Englavingar

INOX...jätte fin sänggavel du har gjort, hoppas att ni kommer sova gott i den sängen!!!

lilla Uv...vilket fint hus!!!!

• Englavingar

Åååå...nu blev jag också sugen på att besöka panduro. Jag älskar Tilda serien, det finns massor med fint i den!!!

• Englavingar

åååå...kakfatet vill jag ha, 79 kronor kan det väl var värt!!!

• Englavingar

Denna tråd är verkligen så inspirerande.
    Härom dagen gick jag upp på våran vind och rotade runt bland en massa gammalt som vi har där. Hittade då en liten ful brun byrå, men tänkte hur söt den skulle kunna bli i vitt och på rätt plats. Nu har jag snart målat klart den och den blir riktigt söt. Däremot vet jag fortfarande inte vart jag ska ha den när den blir klar....men det löser sig nog!!

Mitt andra projekt är ett litet trä bord som jag också hittade på våran vind, som just nu är riktigt slitet vitt...som jag också har tänkt förvandla med slipning och ny färg.
    Jag säger bara det..tänk vad vit färg kan vara bra!!!!

• Englavingar

Mystjejen....jag har inte heller sett den i verkligheten, men den såg jätte söt ut!!! Jag har flera andra saker i den Tilda serien, de är för söta!

• Englavingar

*ler*.....vi är visst flera som gillar Tilda här inne

• Englavingar

Samla...vilken fin bänk, jag tror att den blir jätte fin med vit färg och en dyna. Vad har ni fått betala för den bänken?

• Englavingar

juliah........Vad gullig docksängen blev!!! , Tack för tipset om den nya tråden!!!

• Englavingar

Millface...jätte gulliga saker du handlat, lite små inredningspiff!!!!

• Englavingar

Sylt...vad fint bordet blev, hur var det att måla med kaffe??? Blev du nöjd över resultatet?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!