Inlägg från: Englavingar |Visa alla inlägg
  • Englavingar

Lantlig/Romantisk inredning!

Juliah...vad kul att ni fick en lyckad dag med en del roliga inköp. Jag är också sugen på lexingtonhanddukar, men de kostar ju en del så det gäller att prioritera. Vilken bra ide´att önska sig det, tyvärr har jag nyligen fyllt år...så det får i så fall bli till jul.

Är tvättkorgen, gjord i vit korg? Stog nämligen på Åhlens och tittade på en fin i vitkorg...kanske det är den du ska köpa.

• Englavingar

Värsta supermamman......hmmm...jag kommer inte in på din sida, kommer du in på min? Det står att jag är blockad hos dig.  Du är iallafall välkommen in till mig och se på mitt hem om du vill.

• Englavingar

Hmmm...jag blir nyfiken på vart man kan få tag i boken, vit jul????

• Englavingar

Vi håller på att bygga en uteplats, och skulle ev. vilja ha ett staket med tross/ tjockt rep runt hela uteplatsen. Är det någon som vet vart vi kan finna denna tross????

• Englavingar

nublu...har tittat på biltema men de har inte tross bara vita eller blå plast linor...men tack för tipsen!!!

• Englavingar

Ankmor.....jag bor i Västerås. Tack för tipset, ska kolla in det!!!

• Englavingar

Ankmor...vad snäll du är, tack så mycket för hjälpen!!! Nu ska jag och sambon åka till Hjärtmans här i Västerås och titta på tross.

• Englavingar

Vilja 78...vilken fin bild du har lagt in, vart kommer den ifrån?

• Englavingar
    Vad tycker ni om detta bord, är så sugen på att köpa ett nytt bord, men jag kan inte bestämma mig.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!