Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

lilla Uv skrev 2006-08-20 15:30:50 följande:
    nu har jag hittat en toa rulle hållare på ebay.. svenska sida, men säljes från England, hur vet man vad frakten blir?
    Står det inte när du väljer ditt land så kan du maila o fråga.
  • therre

Vad letar ni efter när ni letar på Ebay? Sökord?

• therre

Åååååh vad Nordhjem hade snygga grejer. Fasiken, ska höra om nån vill beställa med mig!

• therre

Liten undran också... Kommer ni ha lantlig/romantisk inredning när det inte är lika inne med?

Jag har länge gillat det lantliga och lite äldre och nu har vi ju en sommarstuga där det passar!

• therre
    jen 75 skrev 2006-08-21 23:43:30 följande:
    hur mycket är 1 DDK i svenska kronor??
    1,25 eller nåt sånt...
  • therre
    jen 75 skrev 2006-08-21 23:45:16 följande:
    jag har tyckt om den lantliga/gammeldags/romantiska inredningen sen jag var liten (är 31 är nu) det känns som en tidlös stil som man inte tröttnar på
    Ja, det har du rätt i. Tidlöst. Annat än den orientaliska som var inne för ett par år sedan
  • therre
    Eddan skrev 2006-08-21 23:52:04 följande:
    therre: Jag har alltid och kommer (antagligen) alltid att gilla den här stilen. Kände mig lite utanför under perioder när alla skulle ha sparsmakad skandinavisk stil och där satt jag med min bonniga smak. Jag köpte tidningar i USA och satt och drägglade över. Prenumererade på Country Accents, Country Living etc och tyckte det var SÅ synd att det inte fanns några liknande svenska tidningar. Nu får jag istället hålla hårt i plånboken för att inte köpa ALLA inredningstidningar som finns eftersom de flesta numera har inrednings- reportage som faller mig i smaken.
    Haha! Vilket dilemma
  • therre
    jen 75 skrev 2006-08-22 00:12:36 följande:
    vad fint! var precis inne på tradera men blev bara förvirrad vad ska man söka på? kategori?
    jag brukar leta på det jag vill ha, men det finns ju sååå mycket skräp med!
  • therre
    Kurreburre skrev 2006-08-23 09:26:09 följande:
    Nu har jag hittat en sån hylla som jag e på jakt efter På Biltema av alla ställen. Finns bild i mitt galleri. Tänkte måla den vit. Bakstycket kostar bara 61 kr och 5 st hyllplan kostar 54 kr. Billigt! Fast jag e lite osäker. Tycker att det blir för trångt o ha hyllplan i alla fästena. Vill kunna ha lite olika saker i hyllan. Men blir det inte fult om man inte har det? Vad tycker ni?Såg att Lions har loppis i Lomma (utanför Malmö) i helgen. Dit ska jag! Va jätte längesen jag va på loppis. Verkar va en riktigt stor loppis. Hoppas hitta nåt kul
    En sån där håller faktiskt min sambo på snickra åt mig i stugan
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!