Lantlig/Romantisk inredning!
juliah: Dagens budgettips: Linneskärmarna hittade jag på Coop Forum för 69.90 kr!!!!!!!
äng fönstret]
juliah: Dagens budgettips: Linneskärmarna hittade jag på Coop Forum för 69.90 kr!!!!!!!
äng fönstret]
Juliah. det var de ljusstakarna jag köpte på Ilva för 12.50 kr/st i förra veckan
Vilja78: kolla på www.auktion.se för auktioner i hela Sv, kolla även din lokaltidning.
www.freewebs.com/jennylivsstil/inspiration.htm
lite inspiration (inte så mycket som förra bloggen... men något iallafall )
Vilja78: fick Ikea katalogen idag i låddan, men not much to hang in the christmas tree om man säger så. Fast jag såg en jättefin avlång förvaringsbänk klädd i vitt tyg för 995 kr förra gången jag var där.
Millface: åh säg inte då måste jag ju åka dit. o kolla läget, hur var priserna??? Förresten Miljögårdens lager i Svedala ligger på Ellenborgsgatan (östra ind. området)-nära Nilssons Möbler
Malins79: den klockan är fin, har också kikat på den. Överhuvudtaget tycker jag mycket om Indiska.
Juliah: bänken verkar väldigt praktisk, hade vi haft plats hade jag köpt den direkt! Din tvättstugeplanering låter verkligen jättebra!
Som sagt ni som inte fått Ikeakatalogen, där var verkligen inte mycket, mycket mörkt o lila. Indieninsp verkar vara höstens trend
Sitter o syr på datarumsgardiner (köpte voile med trycka rosor på Stof o Stil för 39.90 kr/m samt vita sidenband), tror det blir fint!
Millface: åh va bra att priserna var hyfsade, trist att åka till affärer med absurda priser!
Åh nej de har ALLT, verkligen allt. Kolla deras hemsida, det går att beställa via den: www.stoffochstil.se/
Eller nu missförstod jag dig, du ville ha andra färger än vit?
juliah: aha fast i affären finns mer än på hemsidan, såg enbart vit volie, men organza tittade jag inte på.
Mina VILL HA just nu:
* en helt vit liten båt (prydnad)
* Kristallkrona -till matsalen
* en litet slagbord
Vad är era VILL ha just nu????
Rut: tycker också det är svårt att hitta lampor som passar in, jag brukar "bygga" ihop mina med fot o skärm. Åhlens o Hemtex har fina fötter.
Nublu: ja jag behöver också nya övergrag, vilka soffor har ni?
Millface: Har också tittat på Ilva på kristallkronor, problemet med Ilvas lampor är att man måste borra i taket på många av dem. Vilken kikade du på?
Vad duktiga ni är på alla nyanser av vitt!!! Jag suger i mig namnen, har bestämt mig (vi) för att ljusa upp vardagsrummet med målade fondväggar i vitt istället för tapet. Vill gärna ha nått väggord på väggen i matsalen. Tycker www.inreda.com s är för dyra, vet någon nått annat ställe?
juliaH. åh det är hääääärligt med listor, ännu härligare att kryssa av det man köpt!!!!
hihi du får det , men bara om jag får ditt lilla bord o spegel i matsalen, sååå fint! Var är det från? Måste vara gammalt...