Inlägg från: Elisia |Visa alla inlägg
  • Elisia

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag har satt ett tunt tyg på gardinstång över mina garderober i sovrummet och det fungerar jättebra. Får skärpa mig och försöka få in lite foton här - det har känts så bortkastat att lägga in bilder på hemmet när vi snart flyttar till vårt nya hus så det har inte blivit av.
    Måste faktiskt få visa er en jättesöt hylla som min tonårsdotter kom hem med från slöjden också... Ska rota fram kameran!

• Elisia

Hej alla! Nu har jag äntligen lagt in lite bilder i mitt galleri. Exteriörerna är från huset vi ska flytta till men interiörerna är från vår nuvarande lägenhet. Lite oskärpa i vissa bilder men det ger ju ett hum i alla fall. Har bland annat lagt in en bild på draperiet framför en garderob som någon frågade om för ett par dagar sedan.

• Elisia

Englavingar; vad har jag gjort fel? Är det någon inställning man måste ändra på?

• Elisia

Måste man uppgradera till PLUS för att det ska fungera?

• Elisia

Men jag har tryckt på spara? Vad konstigt! Jag ser dem ju själv om jag går in i mitt galleri?

• Elisia

Tack Hampo - hade ingen aning! Fungerar det nu??

• Elisia

Åh, så fint du har det, Hampo! Det känns verkligen "Dalarna"! Var tvungen att gå in och kika när du dök upp... Var i Dalarna bor ni?

• Elisia

Oj! Tack alla!! Springer mellan spisen och datorn just nu... ska svara ordentligt om en stund!

• Elisia

Hampo: Jag var mest nyfiken för att jag var i Dalarna en hel del när jag jobbade ett år i Gävle för ett par år sedan. Så himla fint i ditt landskap. Själv bor jag i Göteborg men flyttar snart sex mil sydost.
    Lilla Uv: Klockan är köpt i en kanonmysig butik i Gävle för ett par år sedan. Den heter Casa ...någonting... (döpt efter ägarinnans hund, har jag för mig) Men har jag glömt draperiet? Ska kolla igen...
    Juliah och Englavingar: vad gulligt! Kände mig liksom skyldig att springa runt med digitalkameran lite nu när jag varit inne hos er och smugit så länge... Huset blir säkert jättebra fast det är vääääldigt stort.
    Rut! Var hittade du DIN klocka då? Kankse ett bra tips för andra som inte har någon.
    Nu ska jag leta efter min draperibild. Det är inget märkvärdigt - bara ett tyg från IKEA som är delvis transparant. Det funkar i alla fall.

• Elisia

Nu finns draperiet på första sidan. Hänger på en svart smidesstång MELLAN två andra garderober. Bakom draperiet har jag en bokhylla med kvadratiska fack som jag använder till att förvara topar och byxor. Det går ju att ha draperi från vägg till vägg också om man föredrar att dölja skå

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!