Vad säger du? Negerboll,chokladboll etc?
Det här ska faktistk bli riktgit intressant,med tanke på hur många som skrev i förra tråden att dom INTE säger negerboll.Upp till bevis

Finns kanske på nätet annars
Ha de gott
Suck-Kalla den vad ni vill,vem f*n bryr sig?
Har alltid sagt chokladboll. kommer alltid att göra det. Men det betyder INTE att jag tycker negerboll är fel. Kalla den vad du vill!! lägga ner så mkt tid på en godsak... :-P
Vad är skillanden på alternativet: "Säger negerboll. Har alltid gjort och kommer alltid göra." och alternativet "Jag säger negerboll,men inte för att kränka ngt folkslag utan för jag jag alltid sagt det."
Om jag klickar i första alternativet innebär det att jag säger det för att jag alltid gjort det och för att jag tycker om att kränka folk?
negerboll såklart. det heter ju finska pinnar, så why not negerboll!
Negerboll likväl som jag har finnar i ansiktet. Orka bry sig? Tycker inte det är stötande mot mörkhyade att säga negerboll. Vet heller inga mörkhyade som tycker det är stötand (o ja, jag har förhört mig). Tycker det är löjligt. Lika löjligt som man inte får sjuknga den blomster tid nu kommer på skolavslutningar eller Svenska nationalsången. ALLT man gör innebär inte att man är rasist.
Tycket man får säga vad amn vill coh saluföra sina bollar som man vill. Då stör jag mig mer på att vissa säger neger/coklad BULLAR.
Jag tog "Annat":
Jag säger oftast negerboll för att det alltid har hetat negerboll. Jag försöker dock bättra mig och använda "chokladboll" istället, men tyvärr slinker negerboll ur mig i stort sett varje gång ändå...
För mig är det som att lära mig säga mandelpinne om finska pinnar...
En fråga bara till er som INTE säger negerboll och till er som helt plötsligt ändrar er och säger choklad boll
Vad är ni rädda för att få ett gäng negre efter er??+ eller.....