Inlägg från: StinaTina |Visa alla inlägg
  • StinaTina

Höstmammor 2005 - Linköping - 2

Ska vi säga vid 14-tiden "som vanligt".
    Vi kan ta det lite tidigare, från 12 och fram men inte senare än 14 om vi ska vara här.

• StinaTina

Är det flera som vill fika imorgon? Det ska bli skitväder så vi tar en hemma-hos

fika hos criwi klockan 14 på torsdag. (föreningsg 27, in i hissen tryck på 3:an)

criwi & Emma (såklart)
    Tezz & Saga
    Viola & Ludwig
    Elouise & Freja

• StinaTina

Jag blir inte riktigt ensam, Malin (voila) ringde förut och skulle komma sa hon. Åskan har slagit ut hennes telefon och då såklart även internet.

ligre: synd annars så var det ju lagom avstånd att gå för ditt onda + att du skulle kunna sitta ordentligt.
    Hoppas att ni inte blir sjuka.
    Hmmmmm, kan du inte packa ner mej och ta med väskan till den underbara ö som ni ska till. *längtar "hem" till gotland Skrattande *
    Har du hört något om jobbet? Det vore ju helt perfekt för dej lät det som.
    Häftigt att ha en lock sparad, här dröjer det läääääänge innan vi behöver klippa något hår.
    Hur gick det med ergon, köpte ni den och vad tycker Meja?

• StinaTina

Jodå, det blev lite fika. Malin, Ludwig, Marie-Louise och Freja kom hit en sväng och fikade lite. Mest så var det iof krypande bebisar som busade av sej lite. Det märks liksom att dom tycker att det är kul att träffas och slåss om leksakerna.

Ligre, var på gotland ska ni? Är det i Visby ni ska bo? Hoppas att algblomningen inte är så brutal längre så ni  kan bada ordentligt.
    Själv så var jag 2 veckor gammal första gången jag var på gotland och sedan dess så har jag nog varit där i snitt 2 gånger om året. Utan dom sista åren, nu är det 3 år sedan jag var där så längtan börjar bli enorm.
    Hur funkade ergon?

• StinaTina
    Ligre: Då lär det vara folk, kan jag lova. Men det är en häftig vecka att vara där. Båtarna över brukar vara totalt packade vid medeltidsveckan + att det är en enorm mängd turister när man väl är på plats. (inte för att skrämmas, det är mycke turister hela sommaren men den veckan brukar vara lite extra Skrattande).
    Vi åker ju alltid till Slite (östkusten) och bor där, 3 mil in till Visby.
    Min mamma kommer från Slite så vi brukar bo hos en morbror till mej, jätteskönt att kunna "åka hem" på kvällen.
    Det brukar alltid finnas minst en strand som är "badbar" även under algblomningen, kruxet är att hitta den. Fundersam
  • StinaTina
    Ligre: Men på måndag........då är hon liiiiite sent ute.
    När är det ni ska åka till gotland, hinner du få svar innan? Fundersam
    Vilken ordning!
    Hoppas fortfarande att det blir ditt (jobbet alltså).

Nej, nu ska jag gå och möta Emmas syskon vid tåget. Skrattande
    Ha en skön helg allesammans. Hoppas på lite bättre väder nu när dom kommer hit, inte kul att sitta inne hela tiden. Cool Vill kunna bada lite till i sommar, den får inte vara riktigt slut ännu.
  • StinaTina
    Maria, kan tänka mej en fika antingen idag eller imorgon. Blöjhinken är väl mysig.......
    massa mjuka och gosiga saker att gosa ner näsan i.

Lena, tänk vad dom är starka (och hua vad långa dom kan bli) när dom själva vill
    Själv har jag en liten blårandig tjej, hon fick tag i en bläckpenna.
  • StinaTina

Härlig dialekt, döööööööhhhh.
    Tycker oxå att vi gört.
    Ca ett blir jättebra, om det ändras så kan vi väl höras via mobiiiiilen.

• StinaTina

Ska vi bestämma plats?

Utanför filbytergallerian klockan 13, blir det bra?
    Ifall det är flera som är intresserade....................

Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2