Höstmammor 2005 - Linköping - 2
Ska vi säga vid 14-tiden "som vanligt".
Vi kan ta det lite tidigare, från 12 och fram men inte senare än 14 om vi ska vara här.
Ska vi säga vid 14-tiden "som vanligt".
Vi kan ta det lite tidigare, från 12 och fram men inte senare än 14 om vi ska vara här.
Är det flera som vill fika imorgon? Det ska bli skitväder så vi tar en hemma-hos
fika hos criwi klockan 14 på torsdag. (föreningsg 27, in i hissen tryck på 3:an)
criwi & Emma (såklart)
Tezz & Saga
Viola & Ludwig
Elouise & Freja
Jag blir inte riktigt ensam, Malin (voila) ringde förut och skulle komma sa hon. Åskan har slagit ut hennes telefon och då såklart även internet.
ligre: synd annars så var det ju lagom avstånd att gå för ditt onda + att du skulle kunna sitta ordentligt.
Hoppas att ni inte blir sjuka.
Hmmmmm, kan du inte packa ner mej och ta med väskan till den underbara ö som ni ska till. *längtar "hem" till gotland *
Har du hört något om jobbet? Det vore ju helt perfekt för dej lät det som.
Häftigt att ha en lock sparad, här dröjer det läääääänge innan vi behöver klippa något hår.
Hur gick det med ergon, köpte ni den och vad tycker Meja?
Jodå, det blev lite fika. Malin, Ludwig, Marie-Louise och Freja kom hit en sväng och fikade lite. Mest så var det iof krypande bebisar som busade av sej lite. Det märks liksom att dom tycker att det är kul att träffas och slåss om leksakerna.
Ligre, var på gotland ska ni? Är det i Visby ni ska bo? Hoppas att algblomningen inte är så brutal längre så ni kan bada ordentligt.
Själv så var jag 2 veckor gammal första gången jag var på gotland och sedan dess så har jag nog varit där i snitt 2 gånger om året. Utan dom sista åren, nu är det 3 år sedan jag var där så längtan börjar bli enorm.
Hur funkade ergon?
Härlig dialekt, döööööööhhhh.
Tycker oxå att vi gört.
Ca ett blir jättebra, om det ändras så kan vi väl höras via mobiiiiilen.
Ska vi bestämma plats?
Utanför filbytergallerian klockan 13, blir det bra?
Ifall det är flera som är intresserade....................