Inlägg från: StinaTina |Visa alla inlägg
  • StinaTina

Höstmammor 2005 - Linköping - 2

Babysång i tomaskyrkan
    Torsdagar klockan 
    9 - 10.30
    10.30 - 12 (har anmält mej till den)

Helena Ritzén, 013 - 26 34 74 el 20 50 77  kostnad 200 kronor/termin.
    Pratade med Helena idag och hon hade platser kvar...........tar in 10 - 12 stycken/grupp.
    Tydligen första terminen som tomaskyrkan har babysång.

Annars så finns:
    Domprostgården onsdagar klockan
    9.30 - 11
    11 - 12.30 
    Helena Ritzén (tror jag har den oxå, jättebra tjej som är nyanställd) samma kostnad

Ligre: du får väl skicka Meja och pappa till sången.......han behöver ju inte sjunga. Bara han är där och Meja får busa och bli trött Om du kommer vara hemma sen så får du ta över sången med Meja.

• StinaTina

Glömde: annonsen kommer på torsdag i corren sa Marie när hon ringde förut.
    Tydligen helsida med alla babysånger och bad mm mm.

• StinaTina
    Elouise: du kan ju alltid googla hippychick o se om du får någon träff.....brukar ju gå att köpa sånt på en mängd olika sidor på nätet.
  • StinaTina

Hos Maria Torsdag kl 14
    Maria & Tyra + kanske grannen o hennes lilla
    Nina & Emma

Maria: Jag lyckades äta lite ananaspaj med vaniljsås igår utan att bli dålig så jag är på rätt väg.......
    Nu är det bara nätter, mandel och kokos jag ska undvika helt
    Kan kolla runt i mina recept om jag hittar nåt bra utan nötter och mjölk..........................................återkommer

• StinaTina

Huvvet under armen..Förvånad.............om du vill att alla ska kunna ta en bit så behöver du fixa den på milda culiness (flytande margarin obs! culiness  inte bara flytande) det är nämligen mjölkfritt, eller mildas mjölkfria bordsmargarin.
    Jag vet inte hur allergisk ligre är men linfre går på helt mjölkfritt för Hampus inte kan äta mjölk (hon ammar).
    Vilka mera är det som vill fika, kommer inte ihåg......tror inte det är flera allergier att tänka på eller.................................
    Nu ska jag rädda H&M katalogen ur Emmas händer......vill kunna titta lite i den innan jag slänger den Skrattande

• StinaTina

Flera som har illbattingar.Skrattande.....trodde bara att det var Emma som kallades det.........

• StinaTina

Hemma i två dagar???
    Jisses hur orkar du?
    Själv så var jag på doplunch igår så Emma fick sitt bebisbehov stillat Glad.
    Idag så har vi gått till ica och tillbaka, ja hon går ju inte hela vägen men ca 2/3 blir det nog.
    Jag blev så fruktansvärt godissugen så jag gick och handlade.
    Just nu så står hon under bordet och biter mej i knäna.........hon är en liten vampyr..Skrattande

• StinaTina
    Ulle, sova borta. Ish så nervigt. Hoppas att det går bra......och att du kan slappna av å inte bara fundera på hur det är hemma.
    Diskret matte.....................bläääääääääääääääää.
Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2