Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Qutecat - Grattis o välkommen till oss.....

MINNAPINNA - Ja den gungar skönt Hoppas de sätter igång så du slipper igångsättning men oftast slipper man den när man "hotar" bebisen med igång sättning

• Aquagreen

Qutecat - Åhh va skönt att få se lill hjärtat picka på, hoppas bebis mår bra o vill stanna.
    Nu ska vi ut till stugan över dagen o äta gott, bada o sola...

• Aquagreen

FRU JOHANSSON -  Ditt kliande är något jag tycker du bör ta upp med din BM, vill inte skrämmasmen klåda under grav KAN vara ett tecken på att levern ä'r lite överbelastad, säkert bara vanlig grav klåda som man kan få men för säkerhets skull ta upp de med BM..

Neo 30/5 06
  • Aquagreen
    ♥Nu känner jag mig så duktigt, har rensat i garderoberna här hemma o kastat sånt man inte använder längre, tyvärr vart deen hel del jätte fina kläder som jag köpte precis inann jag blev gravid som jag inte alls kan ha längre
    Nåja känns skönt att fått rensa upp lite, har lite energi kvar så funderar på att putsa fönstrerna för dom är verkligen skitiga när dom håller på att bygga om på våran gård.
    Vad gör ni andra idag/kväll?
    Neo mitt hjärta
  • Aquagreen

FRU JOHANSSON - Oki tänkte rekomendera tavegyl tab  men visste inte om man kunde ta dem som gravid, skönt att bli av med klådan iaf..
    Ni som är hög gravida ska bara tat lungt o vänta på bebbarna för finns inget man kan göra annat än att vänta för att få de små liven att komma ut

• Aquagreen

MINIMEJA o MINNAPINNA -  Tack för tipset, hade inte ens tänkt på det
    Ska jag nog göra även lite ev Neo's kläder som han redan vuxit ur eller inte hunnit använda, han växer massor

Nu sover min lilla prins, nattade honom kl 20,30 så får se hur natten blir han brukar vanligtvis lägga sig vid 23, skönt med lite egentid o bara slappa framför tv'n

• Aquagreen

MINIMEJA - Undar hur mycke man ska sänka priset på POP o liknande kläder om man säljer på typ tradera? Sånt som inte är använt?

• Aquagreen

Zasu -  Så fruktansvärt jobbigt, skönt att de mår bättre idag o hoppas de får en riktigt fin semester o bara umgås o latar sig i turkiet...

Svar på tråden Luleå del 3