Luleå del 3
Norskan78 jag e oxå nojjig för att åka på IKEA men mest för att de kommer vara HYSTERISKT mycke folk
Norskan78 jag e oxå nojjig för att åka på IKEA men mest för att de kommer vara HYSTERISKT mycke folk
NORSKAN78 -Man kan bada badkar så länge inte vattnet gått
Som du sa man kan ju i såna fall åka en måndag morgon typ vid öppning, vad jag hört är IKEA försenat o öppnar efter jul??
NORSKAN78 - Hon kanske bara luras lite men som du säger e de ju bra om hon kan vänta någon vecka till
Har ni något namn än?
De är fortfarande besöks förbud på BB men inte pga RS, så ska ma ha besök får man gå ner i entren eller utanför BB o träffa besökarna
Fika på ROASTERS torsdag kl 18, jag hänger med:
Bumsan80
norskan78
honungsbebis
IaPia
Sugardynamite
Aquagreen + Neo (skriver lite blygsammt in mig)
Ska bli kul att träffa alla er oxå Sen när ni återhämtat er från förlossningen kan ni börja följa med på mamma bebis fika
FRU JOHANSSON - Jag tror inte gravid försäkringen alls täcker om man spricker däremot täcker dem van prydande ärr så som kjejsar snitt eller om bebisen får ärr.
HELENZ - Som MINNA sa de känns inte allt annat gör så ont så man vet inte om de är när barnet är på väg ut eller om man spricker just då tänker man nog inte ens på de
Jag var LIVRÄDD att spricka hade hört så mycket om de, men när jag sprack visste jag de inte ens, hade iofs inget val eftersom dom SLET ut Neo med tång, sprack invändigt så blev sydd kanske 7-8 stygn....
HELEN Z - Jag hade ju en gansak komplicerad förlossning så mig var de enda som hjälpte liiite EDA'n allt annat var kasst, hade de varit en normal förlossning hade säkert lustgasen hjälpt jag använde den rätt mycket ändå fast den inte hjälpte
Jag hade önskat i mitt förlossniings brev att föda stående på knä o luta mot huvudändan men fick inte alls någon kraft att krysta, liggandes på sida gick inte heller så eftersom de tog han med tång hade jag inget annat val än att ligga i gyn ställning, vilket lär vara den sämsta ställningen eftersom de lixom blir en "uppförsbacke" för bebisen
Grattis till alla nya bebisar
ALEXANDRA : Håller tummarna för dig att pojken tittar ut snart
Själv har man legat i magsjuka igår o känner sig riktigt skakis idag har gått ner 3 kg
är de någon här med barn sen tidigare som vet hur lätt de blir smittade försöker verkligen hålla mig borta från Neos ansikte o inte ta han i händerna....
Igår såg jag inte honom p hela dagen jag låg i sängen o kräktes hörde honom ute i vardags rummet o gud så jag saknade honom
idag när jag kom upp satt han o åt morgon välligen med pappa o jag fick världens underbaraste leende när han såg mig