Luleå del 3
HELENZ- Njae men visst har de varit lite trist när man skulle fylla 18 o fick vänta till hösten innan man fick gå på krogen, men annars så ne
Hoppas han kommer på utsatt datum lill Albin
HELENZ- Njae men visst har de varit lite trist när man skulle fylla 18 o fick vänta till hösten innan man fick gå på krogen, men annars så ne
Hoppas han kommer på utsatt datum lill Albin
Hej tjejer, de ser gärna att man har med egna blöjor på BB visst får man om man inte har med sig men blir lite knorrnade från persnalen då... På apoteket hade de inga blöjor när vi var så ta med för säkerhets skull
Grattis Norskan och Ananis till små töserna
NORSKAN- Kommer du ihåg vad jag sa igår? Du har henne hos dig innan middags tid idag
HELENZ - Vi har som de flesta ACTA graco o jag rekomenderar inte den... Neo är nu 4 månader o har snart vuxit ur den så vi ska nog köpa en britax som han kan ha from nu till 4 års ålder de sura är bara att de kostar typ 3 000
Det med födelse vikt går nog inte i släkten tror jag, min sambo vägde 3.6 jag vägde 2,5 kg o neo 4,4 kg
Hej ala gravida... Hoppas ni mår bra o får era små ebisar snart Själv är jag sjukt bebis sugen igen.. ja Neo är ju en bebis fortfarande s jag kanske skulle säga att jag är sugen på ett syskon till honom
Jag gillade verkligen inte att vara gravid men nu vill jag så gärna bli det, varit på stan idag o kollat på alla fina mamma kläder som finns, hittade inget när jag själv var gravid
Har fått tillbaks mensen så får väl försöka med bebis verkstan om ett tag OM det går, annars blir de IVF
Aktuelle - Hitta massa fina tunikor, linnen, koftor på Lindex idag, POP har super fina tröjor o jeans men de e ju lite dyrare där
När jag just hade blivit förlöst så sa jag ALDRIG mer, de gick någon månad sen ändrade jag mig Jag vill gärna att Neo ska ha ett syskon inann han är 2 år iaf gärna innan
Känner mig nästan lurad på det här med bebis tiden, Neo var som så stor o "vuxen" när han bestämmde sig för att komma så kanske därför jag är så bebis juk, sen ångrar jag att jag slutade amma så tidigt men känndes som att de var outhärdligt när han bara åt åt åt o aldrig blev mätt... Nästa gång ska jag amma så är det bara
Skulle va kul att ha kanske 2 år mellan så storebror i detta fall får hjälpa till att ta hand om lilla syskonet
NERRSKENSFLICKA - Ja visst är de härligt Både för o nackdelar med ammning o ersättning, ser ju så mysigt ut att amma
HELENZ- Du kan ringa o kolla vad de säger men mest troligt säger det att det är( jag hade likadant) urin eller vattniga flytningar du har, om de är slemproppen så kan du inte ta miste det är en hård slemmig sak inte som de låter slem utan mer som ja gele
Ring o hör vad de säger om du är orolig men eftersom du inte blöder är de nog ingen fara sen har du ju snart BF
HELENZ - Även när vattnet går så försvinner in te allt vatten de finns alltid kvar även tills bebisen kommer ut Så oroa dig inte...
Kram