• Växjömamma1976

    Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??

    Hej hej!

    Är nyfiken på vad ni fick i 30-års present av era nära o kära. Min sambo frågade vad jag önskar mej nu när jag fyller 30 år i augusti..

    Jag vill åka på en SPA-resa så det är min önskning!

    Vad önskade ni er och vad fick ni??

  • Svar på tråden Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??
  • Lioness

    Hej!

    Jag kan svara om några veckor! *ler* jag fyller 30 den 4 augusti och ska ha kalas den 5, så vi får se vad jag får o present...!
    Spännande!!

    Lioness

  • Giselle

    Jag fick en Micro! Inte min högsta önskan direkt men jag behövde den trots allt.

  • Micke Geting

    Fick en stor handblåst skål, handgjorda slottsglas, megastor silverkedja, en klocka, massa andra småsaker och blommor och så betalde Pappa hela festen som gick lös på 15 000:-. =)

  • Växjömamma1976

    Lioness
    grattis då. då fyller du en dag innan mej! Men vad önskar du dej då? Upplevelse eller present?

  • Lioness

    Jag önskar mig upplevelser och presentkort från Ticket, vilket jag nu ångrar då jag sommarjobbar på en resebyrå och vill kunna köpa en ev. resa här...!

    Lioness
    (grrr, det är bäst att vara lejon eller hur!? *ler*)

  • Åsa Ystad

    Träningskläder och skor. Och ett positivt gravtest!

  • Växjömamma1976

    Lioness
    ja, lejon är härliga!

    Tycker för övrigt att just att fylla jämt är lite uppskruvat..! Man ska bara ha gjort nåt jättecoolt känns det som.

    Jag önskar mej bara en SPA-resa that´s it!! Det räcker!!

    Det är klart att jag ju kan önska mej mer som tex:
    SPA-resan
    en bil (har aldrig haft en egen)
    1 miljon kronor!?
    Nya kläder
    Presentkort
    Ny soffa till vardagsrummet

    men jag är såå nöjd o tacksam för det jag har så jag önskar mej inget mer!! Jag är frisk vad jag vet så det räcker o blir över o så har jag ju lyckats få fram en underbar människa ur min kropp!! Min älskade lilla Samuel!!

  • Zenobia

    Nu har jag inte passerat 30 än och gör inte det förän om 2 år.

    Men min sambo fyllde 30 år förra året. Han fick en överaskning som var en natt på hotell med spa och behandlingar. Väldigt uppskattat. Sen att jag kunde kudnappa han också och få han att köra ditt vi skulle. (har inge körkort)

    Sussie29 hoppas din önskan blir en spa resa =)

  • myran02

    Min man blev kidnappad av sin syster och mamma och fick åka till Liverpool och titta på en fotbollsmatch och shoppa. Jag hade fixat så att de vänner som ville ge en present, bidrog till hans fickpengar istället. han var supernöjd. Nu vet jag att jag får samma sak av svärmor och svägerska när jag fyller 30 nästa år. fast vi åker på våren, och antagligen till Paris.
    Men annars skulle jag bli glad om alla mina vänner och familj bara kunde äta ihop.
    tycker sådant är så mysigt

  • Vombell

    Jag fyller 30 år först nästa år men jag vet nog redan vad jag kommer att få. 3 av mina syskon/svägerskor som fyllt 30 de sista 2 åren har fått presentkort på en trafikskola. Eftersom inte jag heller har körkort så får jag nog det.

    Min dröm är att få barnvakt en vecka och åka till Grekland med min man......

    När min man fyllde 30 för 2 år sedan köpte jag ett fallskärmshopp till honom. Det blev uppskattat!

Svar på tråden Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??