• Växjömamma1976

Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??

Hej hej!

Är nyfiken på vad ni fick i 30-års present av era nära o kära. Min sambo frågade vad jag önskar mej nu när jag fyller 30 år i augusti..

Jag vill åka på en SPA-resa så det är min önskning!

Vad önskade ni er och vad fick ni??

• Svar på tråden Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??
  • Lioness

ååhh, tänk att bli kidnappad och få resa bort... *drömmer*

Fallskärmshopp vågar jag nog inte, för feg och höjdrädd! *ler*

Får se vad jag får o present, hoppas jag inte blir för besviken, försöker ha låga förväntningar!

Lioness

• nästgårds

Min man vill att jag gör en önskelista så han vet vad han ska säga till släkt och vänner som vill uppvakta när jag fyller 30. Tror egentligen att det är han som är osäker på vad han ska köpa

Helst vill jag bli överraskad och kidnappad, men det kan jag inte skriva på listan, då blir det ju inte speciellt spontant.

• Kathy1

Jag fick massor av pengar till vår långresa!

• puss

jag önskade mig (och fick) en heldag i gamla stan, med lunch och shopping, och en dag på skansen.
    maken å jag tillsammans.
    *hjärta*

• BusLotta

Jag fick SPA! De var helt underbart!
    Hoppas du får det du önskar dig! Grattis i förskott!

• velmajan

Fick en resa till London av sambon och mina föräldrar lyckades fixa biljetter till Mamma mia till oss. Så det var verkligen lyckat!!! Har föreslagit för sambon att jag kan få en resa till London varje år (eller vartannat) när jag fyller.. Han har inte köpt iden...

• YokohamaNr2

Jag fick en jättefin klocka och en väldigt god middag på härlig restaurang. Firade min mans 30års dag med att åka till Paris över helgen

Hade också en gemensam fest med en kompis som fyllde 30 samma månad, jätteskoj!

• Fisen

Jag fick en cykel med barnstol så att jag och lillkillen kan ut och cykla. Perfekt present!

• JustMyself

Nja....nu är det ju några år sedan jag fyllde trettio... Men när jag gjorde det fick jag en kanonpresent av min familj! (Var singel då)
    De bjöd då iallafall mig och min dotter på en resa. Först flög vi till Nice...Var sedan nere på franska riviäran i en vecka. Med hotell,utflykter, god mat, bad o shopping! Efter den veckan var vi tre dagar på "landet" hos min systers svärföräldrar i närheten av Toulouse....Och avslutningsvis en vecka i Paris med allt som hör till. Kan tillägga att mina systrar bor där nere....därav valet. Blev iallafall nästan tre HELT UNDERBARA veckor....med hela familjen samlad. Var faktiskt den bästa semestern någonsin!

Nu i januari fyller min kille 40 år.... Planerar att överraska honom med en långweekend till New York. En av hans drömmar nämligen....och min med!

• Lioness

JustMyself - åhåå vad avis jag blev nu, tror tyvärr inte jag kommer få nån present i närheten av din...!

Lioness

Svar på tråden Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??