• Växjömamma1976

Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??

Hej hej!

Är nyfiken på vad ni fick i 30-års present av era nära o kära. Min sambo frågade vad jag önskar mej nu när jag fyller 30 år i augusti..

Jag vill åka på en SPA-resa så det är min önskning!

Vad önskade ni er och vad fick ni??

• Svar på tråden Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??
  • Duckan74

Jag fick en Omega-klocka som jag velat ha så länge.

• sannapanna76

Spa tillsammans med sambon. Vi åker på måndag och stannar till tisdag. Ska äta gott, få behandlingar, slappa och bara mysa. Strosa runt i Varberg och njuta av första semesterdagen. Såååå härligt!

• Lola Jämtland

Jag önskade mig inget särskilt alls.
    Däremot hade jag sagt vad jag inte ville ha. Bla SPA-besök o sånt. Inget för mig.

Fick bla en jättefin tavla, tecknad av en kompis. Älskar den!

• MammaMu76

Jag önskar mig pengar till en spa resa ska till Sandvik 8-10september med 4 barndomsvänner!! Har kalas på lördag så jag återkommer med vad jag fick!! Flört
    Idag fick jag i allafall ett bidrag till resan av min man.

Mamma till världens goaste Erik
  • maddec

Jag fick en studiofotografering där jag får ta massa snygga bilder på bara mig själv. Men jag blev gravid i samma veva så jag skall ta bilderna efter bäbisen någon gång. Saken är att det alltid är JAG som tar kort i den här familjen/släkten så det finns inte mycket på mig, så då får jag bra bilder iallafall *skratt*

• Det blåa huset
    Fyller 30 på tisdag! Förvånad 2 dagar kvar och jag vet inte vad jag vill ha... Jo, av maken har jag önskat mig ett par örhängen som hans farbror guldsmed har gjort. Men i övrigt har jag inte en susning vad jag vill ha!
    Mamma till Are 19/5 -06 ♥
  • mrskensington

Av min man (då sambo) fick jag en picknick i Paris, resan betalade vi båda två. Av mina föräldrar en symaskin och av hans föräldrar en klocka.

• Kullan från Dalom

Jag fick en rosa penna med en julgranskula och rosa fjädrar längst upp på som det stod Edna på.. *asg*

Biljetter till en konsert jag ville se, 30 st olika skraplotter i 30 olika kuvert. (en lite lek)
    Och så en helkroppsmassage...

• Crazy Baby

Jag fyller dagen efter min sambo så när vi fyllde 30 förra året gav vi oss själva en resa till Thailand. Tre underbara veckor utan uppvaktning och liknande! Uppskattades inte av släkt och vänner!

• smurfis75

Jag fick min resa till Lanzarote betald, ett Spa-besök i Trosa med valfria behandlingar, mina föräldrar gav mig min bärbara dator och sen fick jag pengar att shoppa för..och massa smått o gott.

Svar på tråden Vad fick ni i 30-års present?? Present eller en upplevelse??