• ming

Brukar du kissa utomhus?

Jag undrar om du brukar kissa utomhus, med hänvisning till den här artikeln: www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,863117,00.html

Själv kissar jag aldrig, verkligen aldrig, utomhus, det är så äckligt tycker jag. Kan inte ens gå på bajamajor, utan det måste vara en riktig toalett. Och man måste framförallt kunna torka sig, och därför kissar jag aldrig utomhus, inte ens i skogen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?
  • ming

Jag såg förresten en tant på kanske 60-70 år som kissade mellan två bilar, mitt i stan, för nån månad sen. Hennes man stod vakt.
    Men jag tänker mer att hon kanske hade problem med inkontinens eller nåt. Eller det vill jag åtminstone tro.

• Melle

Jag har inga problem med att skvätta lite varstans, bryr mig INTE ETT DUGG!

• Katten Ceasar

Sen jag blev gravid så är jag kissnödig jämt och hinner jag inte på toaletten alltid så sätter jag mig bakom en buske där ingen ser mig och kissar. men går jag på stan så gör jag det såklart inte men annars "ja".

• Caffreys

Klart jag gör. Du kan ju tom dricka ditt eget kiss om det är kris ex. du blir deporterad till öknen. Tror man kan dricka det 3 ggr.

• velmajan

Kissar ute - i skogen bakom en buske, i stan försöker jag hålla mig

När vi åkte in till stan idag så hade en familj stannat (vid en E-väg) och sonen (ca 8 år) stod och kissade helt synligt (pappan stod och hjälpte till av ngn konstig anledning) och jag undrar fortfarande varför han inte gick bakom busken för att uträtta sina behov

Att inte välja är också att välja.
  • Anonym

haha min killkompis var en av dom som fick böter,för 2 veckor sen,polisen lät han inte ens kissa färdigt utan drog in honom i piketbilen,när han fortfarande kissade,det kom kiss i både polisbilen och på polisens sko....

• desi

d har hänt en del grr.. men då har jag inte kunnat hålla mig ...
    Ja en gång fick d bli under granen i brunnsparken en vinter och d va KRIS

Stolt Mamma till Moa Grace
  • evita

ja, jag kissar utomhus... har båt utan toa och jag kan i alla fall inte hålla mej hur länge som helst...
    däremot kissar jag ju INTE på gator och torg........

• Hjartat2006

Ute i skogen = Inga problem för mig. Har också alltid våtservetter i bilen så hygienen ändå kan hållas något sånär.

Inne i tätort = bara hänt en enda gång och då vart det verkligen kris...

• Jessyelina

Inte i stan nej... men dock måste man ju ibland om man är ute i skogen o lallar. brukar ha me mej papper.

Reagerade faktiskt lite en dag här, det är festival i stan och jag bor brevid en kyrka (icke troende men ÄNDÅ lite vett får man ha)
    Och så måste vi åka runt den för att komma hem till oss för vi bor på enkelriktat.
    Så ser jag i ögonvrån hur någon står bredvid kyrkan och så trodde jag att han kissade men det gjorde han inte det va en tjej som satt där mot kyrkväggen me brallorna nere.

Sen när vi va ett varv runt så såg vi dom igen hon satt ännu på huk me brallorna nere. Mitt inne i stan det är typ en park och så full syn på hela kyrkan...

Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?