Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn
HONEY82 - Men va trevligt! Är du här oxå, du är verkligen överallt! :)
HONEY82 - Men va trevligt! Är du här oxå, du är verkligen överallt! :)
MARIA1978: Har dina mörka ringar runt ögonen något att göra med ditt ursprung eller? 
Har aldrig tänkt på att det kanske därför man är mörk runt ögonen.
Kan inte ge dig något tips på smink mot dina ringar, men en kräm som finns i Yves affärena hjälper...lite i alla fall.
Använde den när jag jobbade mycket! (topp)
Hallå!
varit borta ett tag, vad pratas det om här då?
har jag missat något bra...läste igenom lite...
Tycker att det är många som är lite skeptiska i början mot en, men det försvinner direkt när dom börjar prata med en och märker att man kan alla hemliga "handshakes" ;)
HELIS: wow, jag har inte fått något av min bio familj....oj nu lät jag otacksam kanske,jag ska bara vara glad att jag hittat dom.
Jag tog en kotte från deras tomt...de är typ det jag har fått.
Jag borde oxå  lära mig deras språl. I det här fallet spanska...men det är så svårt =/
DESTINED STAR: Grattis! WOW...va häftigt. Hur lyckade du med det?
82bumbi : Jag har varit på två återresor, fast till Chile där jag kommer ifrån. 
Den första resan gjorde jag med andra adopterade och den andra gjorde jag själv, med familjen, och på den resan träffade jag oxå min biologiska mamma och bror...kanon kul upplevelse båda resorna. Rekomenderar verkligen att alla, som vill, åker tillbaka...
CS68 och EUNYOUNG: Jag skrev förut att jag inte kände igen mig...men jag kom faktiskt på några gånger man märker att dom behandlar en olika...och det är när man går och röstar.
Nu sker ju inte det så ofta, kanske därför jag kom på det nu, men dom pratar till en som om man inte förstår svenska och så vill alla som är där och kontrollerar se mitt röstkort...inte min killes utan mitt, och så låter dom jätte förvånade när dom ser att jag har rösträtt i alla tre valen! "jaha! du får rösta i alla tre...." 
Det irriterar mig varje gång, men som sagt, så behöver man inte genomlida det så ofta...=)
*Honey1982 (Maja), 24 år från Jönköping. Adopterad från Sri Lanka. 1 son (född i Januari-06).
*Jolo (Johanna). 28 år. Uppsala. Sydkorea. 1 son född mars 06.
*Helis (Helena), 29 år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar, mars 03, juni 06
*Sara 30 år,göteborg/phuket , Thailand med dottern sofina, mars 06.
*michanna ( Anna) 29år, Enköping, Chile, 3 barn -99,-04,-05
*lollolo (Louise) 25 år, Mölndal,Guatemala, 1 son född Aug-05
*jennsan ( Jenny) 26år, Stockholm, Indien, 1 son född Mars 05, och väntar 2:a barnet.
*maria1978 (Maria) 28år, Västerås, Chile, 1 son född juni-00 och väntar 2:a barnet.
*sara76 30 år, Stockholm, Indien, 1 son nov-04, 1 dotter aug-06
*Destined Star (Naina),Säffle,Indien, 3 barn -98,-02,-05
*Coco33 (Cornelia) 34år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar -95, -01 och 1 son-06
*Lussan (Sussi) 29 år, Göteborg, Sydkorea, 1 dotter 05
*Nysnö* Stockholm, Sydkorea. Dotter 6 månader
.
*Myrna* Stockholm, 32 år, Sydkorea, en son född -06
*Lillvicky* (Victoria), 25 år, Sundsvall, Sri Lanka, en dotter född sep -04, väntar andra barnet
*CuteD* (Daniela) , 31 år, Stockholm, Equador, en dotter född april -06
*Oji* 29 år, Eskilstuna, Sydkorea, dotter född april -05
*Annroll* 23 år, Göteborg, Sri Lanka, Inge barn än.
*EunYoung* (Lena), 30 år, Sundsvall, Sydkorea, väntar första barnet i sep -06
*Isbi* (Isabella), 31 år, Gävle, Korea, en dotter född december -05
* MissS (Sarah), 26 år, Karlstad, Sydkorea, 1 son född maj -02, 1 dotter född dec. -05 och gravid med 3:e barnet BF 070215
*Lime25* Stockholm, Sydkorea, en dotter född juli-05
*sandranoren (Sandra) 27 år, Kil, 1 dotter född juli-02, 1 son född januari-05 och 1 dotter född juni-06 
* Bella76 Stockholm, Sydkorea, en dotter född 1 maj -06
* Över 35* 39 år,Sundsvall, Sydkorea, en son född 1 aug 2004, gravid igen med BF 070214.
*Miababia* Maria 28 år, Visby, Sri Lanka, BF 23 februari-07 
* F.I.N.E. ´26 år, Stockholm, Chile, en dotter född 15 mars -06 
Vi kom hem från en kryssning på Silja Line, kan verkligen rekomendera det. De var helt underbart att få gå ut på restaurang och äta gott, och personalen såg inget problem med att vi kom med en stor och klumpig pansar vagn, utan var super trevliga. Och med hjälp av ett par hörselskydd kunde min dotter på sex månader även se showen på kvällen som dom alltid har! 
De gillade hon...finns en bild när hon festade loss på min sida :)
Hur har ni haft det?? 
MYRNA : Hoppas ni får en lika bra upplevelse som vi fick. Ska bli spänande och se...du måste berätta när ni kommer tillbaka hur ni tyckte Viking var. =)
Oj, så skoj, för bra för att vara sant tror jag.
Hur många bor föresten i stockholm???