• F I N E

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn

Ska vi inte försöka dra ihop något då? Låter som det är många som är PÅ om det blir av....vilka är med?

EV. träff i stockholm:
    F.I.N.E. - Jenny och Naomi

• F I N E

Gu vad kul, ser ut som vi är ett ganska stort gäng som är intresserad av att träffas.
    Svårt att hitta en tid som passar alla....
    Men vad säger ni om vi tar ett datum ganska långt fram i tiden?? Då är de bara att boka det datumet och inte boka in något annat...

MARIA 1978 - När kommer bebben?? Kanske kan ta några veckor efter det eller något...eller vill du hellre ta det innan??

vad säger ni andra?!

• F I N E

Ok..då kör vi några datum då...

Torsdag den 9 nov. (v.45)
    Måndag 13nov. (v.46)
    Torsdag 16nov. (v.46)
    Fredag 17 nov. (v.46)
    Lördag 25 nov. (v.47)
    Onsdag 29nov. (v.48)

Kan alla datumen:
    F.I.N.E.

Lite datum på måfå...Sätt upp er efter hur det passar er...kan ni alla dagarna skriv det...

• F I N E

cuted -Perfekt...kolla upp det och hör av dig. Det vore ju kanon. Och om inte det skulle funka...någon annan som har någon bra idé om ställe....
    Vi i sthlm får sätta igång hjärnan och tänka lite då...=)

• F I N E

Några nya datum för dom som bara kan på helgerna. Så om alla kan vara snälla och kolla igen och antingen stryka sig eller signa upp sig på det som passar. =)

Datum:

Torsdag den 9 nov. (v.45) (Lussan - Sussi och Cornelia)
    Lördag 11nov.(v.45)
    Måndag 13nov. (v.46)
    Torsdag 16nov. (v.46)
    Fredag 17 nov. (v.46)
    Lördag 18 nov. (v.46)
    Söndag 19nov. (v.46)
    Lördag 25 nov. (v.47) (Lime)
    Onsdag 29nov. (v.48)
    Lördag 2dec. (v.48)
    Söndag 3 dec. (v.48)

Kan alla datumen:
    F.I.N.E.
    CuteD
    Myrna

• F I N E

Hallojsan!
    Ser att sex st av 12 som satt upp sig som intresserade av en träff har skrivit vilket datum som passa dom bäst. Ni andra som ännu inte skrivit in...gör det så fort ni kan, så kan vi börja ta bort datum som är helt onödiga. Tack!

Datum:

Torsdag den 9 nov. (v.45) (Lussan - Sussi och Cornelia)
    Lördag 11nov.(v.45)
    Måndag 13nov. (v.46)
    Torsdag 16nov. (v.46)
    Fredag 17 nov. (v.46)
    Lördag 18 nov. (v.46)
    Söndag 19nov. (v.46)
    Lördag 25 nov. (v.47) (Lime, maria1978)
    Onsdag 29nov. (v.48)
    Lördag 2dec. (v.48)
    Söndag 3 dec. (v.48)

Kan alla datumen:
    F.I.N.E.
    CuteD
    Myrna

• F I N E

GHOSTMAN : Min sambo är från sverige. Jag tror inte att det är för att känna mig mer svensk själv jag dras till honom, utan snarare så att jag växt upp med svenskar och sett mest svenskar runt omkring mig, inte konstigt att jag faller för en svensk karl med blåa ögon.
    Jag tycker det är fint...blek hy och fina blå ögon, finns det någont bättre? =)

• F I N E

MYRNA - Jag fick ju chansen att träffa min bio-mamma.
    Men vägen dit var lång...och hon ville inte heller träffa mig från början.
    Det verkar vara en vanlig reaktion när dom precis fått veta att man söker dom. Antar att dom blir rädda, skamsna för vad dom gjort...men det kan ändras när dom fått fundera på det.
    Hade du skrivit som ett brev som hon fick?
    För det hade jag fått göra, där jag skrev varför jag sökte henne och att jag förstod om hon inte ville träffas men att jag mådde bra och lite vem jag var och var jag fanns.

När hon väl hade gått med på att träffa mig, så ville hon göra det i smyg, inte berätta för sin familj. Det gick några månader till sen kom ett meddelande att hon berättat för dom och att alla nu visste i familjen. =)
    Jag tycker inte att du ska ge upp...
    Den här erfarenheten har gett mig sååå mycket...

KRAM

• F I N E

CUTE D - Ang, den ev träffen i sthlm...har du pratat med den där kökschefen eller vad det var som ev. hade ett ställe att vara på?

Verkar ju som om Lördag den 25 nov. var ett datum dom flesta kunde på.
    Om han/hon inte hade något ställe att vara på...var ska vi träffas tycker ni??? Någon som har ett förslag eller vet ett bra ställe?
    Tror ni att det finns chans att typ, låna AC:s lokaler eller nått?

• F I N E

Har alla sett att det vart Lördagen den 25 november för träff i stockholm. Var? Vet vi inte ännu.

Skulle någon kunna kolla upp ev. ställen??
    Finns det någon som vill ta på sig det?

• F I N E

MIABABIA - Självklart, bara kul om det blir fler...och dom med äldre och fler barn behöver nog lite hjälp att hålla ordning på alla sina.

Men Kulturhuset då?
    Där är det stort och bra med utrymme för vagnar...och det finna lekhörner för dom äldre barnen...
    Kan dock vara lite trångt på en lördag, men antingen det eller om någon skulle kunna tänka sig att ringa AC och höra om dom har någon möjlighet att låna oss någon lokal.
    Jag ber någon annan för jag har lite av telefon skräck ;)

• F I N E

Skriv upp er alla som är PÅ får vi se hur många det blir...
    Vilken tid? Ni som är så duktiga och åker in till huvudstaden, när passar det er??

Träff på (ev.) Kulturhuset i Stockholm
    LÖRDAGen den 25 november Kl. ?

F.I.N.E. (Jenny & Nomi)

• F I N E

LIANNE M 2 - Tja, då kan det bli lite krångligt kanske...synd.

• F I N E

Hej! Vad kul...det är bara roligt om vi blir några.
    Skriv upp dig på listan =)
    Om du vill får du gärna höra dig för om ev. föreningslokaler...det vore jätte snällt!

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn