Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn
Markera listan och högerklicka...
Sen så...
väljer du kopiera.
sen klistrar du in hela listan i ett nytt inlägg  
  Å skriver in dig underst!! 
Fattar du F I N E??
Markera listan och högerklicka...
Sen så...
väljer du kopiera.
sen klistrar du in hela listan i ett nytt inlägg  
  Å skriver in dig underst!! 
Fattar du F I N E??
Dom här mörka ringarna runt ögonen kan göra mig galen....
Har inte heller hittat någon bra täckande...även fast jag själv tycker att jag inhandlar bra smink. 
tex från face...
Men det e tröttsamt att få frågan om man inte sovit nå på hundra år oxå...  

Ja här i stan är dom super duktiga på att ge tips och råd på face. Men jag har fortfarande inte hittat någon form av smink som passar till mina svarta/mörka ringar runt ögonen...
Nu skall ni få höra... När jag började gymnasiet så va det ett gäng i skolan som rökte lite hasch och ja hade lite extra roligt på helgerna. Bla vänner till mig...
Å, själv är jag helt imot droger av den sorten. Har sett för mkt dåligheter bland mina vänner!!  Alkhol är min grej  
  Nej men jag fick snäll oxå lämna urin prov när polisen och soc kom till skolan. 
Jag frågade ju förståss den näsvisa soctanten varför?
Mina mörka ringar runt ögonen va ett tydligt teckan på att jag använde droger regelbundet...  

Jag kan säga att min älskade pappa gick bersärkargång uppe på soc sen när alla fick ta med sina föräldrar dit på möte. 
Dom skämdes ju förståss....
Men så här i efterhand tycker ju pappa att det är bra att dom kollade alla som hängde i dom kretsarna....
Men se vad dom mörka ringarna runt ögonen kan göra... *fniss*
F I N E: Ja dom säger ju det dom som vet att ursprunget har med dom mörkaringaran runt ögonen. Men jag vet inte..Jag har dom iaf. Å stakars sonen har fått dom med...  

Lussan: Jag klippte oxå mina för massa herrans år sen.  
  för att dom skulle växa..... *opps så fel det blev*
Längd: Här är en till som använder badrumspallen  

(Den sonen står på när han borstar tänderna)
för att nå upp till mitt eget badrumsskåp....Snacka om att jag längtar till att renovera där inne. Eller iaf skaffa ett nytt badrumsskåp.   

Dialekt: Nja vi gnäller ju mest här *skratt* Men min super braiga svenska har jag fått mkt berömm över då och då!! Hur länge har du bott här som pratar så bra svenska?!?  

JAG ÄR ADOPTERAD!!
MissS: håller helt med dig  

Tittar in en sväng efter jobbet....   
  Hoppas att ni alla har det bäst!
Destined star: GRATTIS!!! Kul...  

Å ni andra hoppas att ni har haft en super bra helg!!!  

eunyoung: Grattis till Theo...snacka om att man längtar efter en egen bebis när men jag va inne och kolla på eran sötnos!!
JA tänk vad roligt det skulle va...  

Tittar bara in för att kolla!! Här är sonen sjuk och jag har gått på hsp  
  så skönt att bara vara hemma. 
Hoppas att ni har det bäst alla!!!
Ja jag kan oxå ta mig till storstaden