~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Mirro och Grisling: Brukar vara olika folk i trådarna annars!! Heheh!
Det är väl bara vi nu, och då kan vi nog hålla oss här. Grisling: Vad är magic bullet? Jag blev lite nyfiken på vad det är som hopplösa TV-shop säljer nu då.
Heh! Snackar allt med en fl-vän i ytterligare en tråd iofs...
Men snackar gärna här också!! Gillar att ha några trådar igång!
Nu ska jag faktiskt gå och nana, annars orkar jag väl inte pallra mig upp imorgon bitti. Tjejerna går ju upp som vanligt om mornarna och då väntar de sig att det ska hända saker. Jag kan inte vara i alltför risigt skick då, även om jag nu inte är så trött. Men tack för chatten och godnatt på er! Trevligt att sällskapa med er en stund.
Kunde inte somna, så jag gick o satte mig här.. Enda tiden datorn är ledig.. ; )
Mirro: Sov så gott!!
Eimma: Hejsan!!
Kopia från annan tråd:
Magic Bullet är typ en liten matberedare som hackar, maler, blandar... Man kan inte leva utan den, man använder den flera gånger om dagen så man kan alltid ha den framme på bänken. Fiffigt va? Kostar bara 999:- har jag för mig .
Nu är det en elektrisk roterande hårborste, Ceramic Brush. Den måste man ju bara ha!!!
Hoppas Mirro hann se magic bullet!!!
Godafton, Emmia!
Grisling: Det gjorde hon..