• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Grisling

OK! Börjar bli lite slut i huvet, men törs inte dricka kaffe vid den här tiden...

• Eimma

Hej Snakeheart och Grissling!

Hur kommer det sig att ni är uppe då??

• Grisling

Är inte trött, men borde verkligen försöka bli det snart. Dygnsrytmen är helt off, jag börjar hoppas på att jag aldrig får nåt jobb. Då måste man ju kliva upp när jag är van vid att gå och lägga mig nu

• Eimma

Jag borde vara trött och sova nu men det gick helt enkelt inte att somna..

Hade fest/kalas här igår med kompisar o tjocka släkten, idag hjälpt min syster att måla om v-rummet och sedan tagit en promenad men går inte att sova..

Skall upp halv sju så det känns ju sådär lagom kul..

• Snakeheart

Grisling: Jag jobbar natt.. kanske Du kan få ett nattjobb....?

Fast jobbar inte den här veckan.. förrän på onsdag.. Jobbar varannan vecka onsdag - onsdag...

Eimma: Svårt att sova inatt.. men gjort en massa nytta iaf! Skrivit i bloggen om det..

• Grisling

Halv sju, din stackare! Skickar en kopp kaffe till dig innan jag somnar

• Snakeheart

Själv går jag upp nån gång mellan 9 o 11, då sonen väcker mig.. så ska också sova snart!!

• Eimma

Hehe, gillar ju inte kaffe.. ; )

Skall upp med dottern halv sju och skall tvätta sju, vet inte hur jag skall orka det.. får nog ändra tvättiden.

när man inte kan sova så här så tänker jag ofta att det är lika bra att sitta upp hela natten för om man sover typ en timme så är det så fruktansvärt svårt att komma upp sen...

• Eimma

Börjar oxå känna mig lite trött nu så man kanske kan somna snart.. vem vet..

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~