~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla
90 stycken online..
Finns det verkligen ingen som har ngt vettigt eller ovettigt att snacka om vid denna tiden?
Vettigt vet jag inte om det jag har att säga är. Sitter mest här för att jag är sur, dels på mitt lakan som gick sönder nyss (rör för mycket på mig) samt på att fläkten vi har i sovrummet låter så mycket. Jag stängde av fläkten, men då höll jag på att bli tokig på värmen istället...
Bra att sitta vid datorn i alla fall verkar det vara. Hur jag sedan ska orka upp till min löpträning i morgon vet jag inte. Men det löser sig säkert.
hej!
Här sitter jag för att jag jobbar natt!! gött långtråkit nu:(
ja visst e de
jag jobbar som personlig assistent..vaken natt så jag sitter här alldeles ensam med en gubbe som sover å de enda som görs e att vända han kanske 3 ggr per natt!! känns väldigt jobbit att sitta å bara sitta! vill soooooova
Usch, drygt att jobba natt om man är ensam..
Jag jobbade som undersköterska innan och jobbade en del natt, men vi var 3 stycken som jobbade ihop så då gick nätterna oftast fort
Kan du inte ta med dig ngn film som du kan kolla på när du jobbar?
Min löpträning är när jag själv väljer att ha den... problemet är bara att blir det för sent blir det så varmt. I och för sig gör det inte så mycket att det är varmt, men det går åt mer vätska och det är skönt att komma ut utan vatten flaska. Hoppade över träningen idag pga. träningsvärk så jag känner att jag vill ut imorgon. Annars blir det lätt att hoppa över på grund av någon annan fånig orsak senare.
Ja, det får verkligen gärna bli lite svalare nu. Jag har absolut inget emot värme, men som du säger är det nog inte byggt för denna temperatur här i sverige. Som sagt var har inte jag så mycket emot värmen (mer än då jag ska sova) men jag vet många som mår och har mått jättedåligt hela sommare så för deras skull får det som sagt var gärna svalna av.
Lite regn vore trevligt också. För någon dag sedan tog jag en dag i skogen och letade svamp och plockade bär. Det blev någon liter blåbr, men det var ganska glest mellan dem. Svamp såg jag inget alls av, de behöver säkerligen regn nu för att komma upp. Lingeon verkar det bli mycket av dessbättre - men de är väl lite mer för torka och sol antar jag. Om några veckor så blir det väl till att plocka mycket lingon då. Synd bara att det är svampen som är godast. (Jag plockar och ger bort bären till släkten...)
jag jobbar också natt och försöker att fördriva tiden med nååt iaf...
nån här inne som vill ha en bäbis??