• Pyssilullan

Vad kan Min dotter önska sig i 2 års present? TIPS!

Jag vill ha massor med tips nu!

Farmor/mormor/moster och gud vet allt vill veta vad lillan önskar sig när hon fyller 2 år!

Det står still!! Hon fyller i November (Dom är ute i god tid.. Jag VET )

Vad kan man önska sig? Vad gillar era tjejer som är PRECIS 2 år?

• Svar på tråden Vad kan Min dotter önska sig i 2 års present? TIPS!
  • norpnäsan

Min tjeje ska fa början pa en samling av smadjur i plast. Ni vet bondgardsdjur, djungeldjur mm. Det finns jâttefina i bra kvalitet i de flesta leksaksaffärer och de kanske kostar 50kr st. Pa sa sätt kan alla köpa sa manga de vill....

• Såpbubblan

Sängkläder, vinterkläder (alt. presentkort) dvs stövlar, mössa, vantar, halsduk, stickad tröja m.m eller andra "vardagsnödvändigheter". Leksaker får hon säkert i mängder ändå (brukar vara så).

• Dalatösen

Min tjej fyllde 2 år i går

Hon fick en dockvagn med docka, vilket hit säger jag bara trots att hon är så liten. Hon har hållt på och bäddat och grejat hela dan med den, blir bra också för snart ska hon få syskon.

Sen fick hon bok, en skiva med musik
    såpbubblor som hon älskar
    kläder
    torn att stapla
    palst service

kläder

• Mirris

Ett litet bord med stolar! Jättekul att sitta o pilla vid

Nån bra docka.

En cykel plus stödhjul

Kommer säkert på mer, men har en son som står här o pockar på UPPMÄRKSAMHET!

• Pejo

Min kille fick nu när han fyllde 2

* Trehjuling
    *Kläder
    *lego duplo Zoo
    *Brio järnväg
    *Gummistövlar från POP
    *böcker
    *ryggsäck
    samt en del kläder som pyjamas och tröjor o sånt

Annat som man kan önska sig
    *leksaksspis
    *Pulka inför vintern (?)

- har inte läst hela tråden -

• CeeJay

Någon som är poppis hos min tjej är VÄSKOR i alla former. Alltså leksaksväskor, hårda som mjuka. Hård Pippilångsstrumpsväska, lite ryggsäck, mjuk rosa luddig handväska osv. Hon älskar att pyssla och lägga i saker där.

GIllar också såpbubblor, speglar, telefoner, dockor, vattenfärger, modellera, ballonger, dockvagn, brandbil, lastbilar, hink och spade osv osv.. Även "sommarleksakerna" kan man ju leka med inomhus

Kanske en leksaksugn med kastruller (det ska vi nog köpa i juklapp nu till jul, då är hon 2,5 år.)

• cinderella26

lego. ngn bra film. gosedjur

Svar på tråden Vad kan Min dotter önska sig i 2 års present? TIPS!