• Pyssilullan

Vad kan Min dotter önska sig i 2 års present? TIPS!

Jag vill ha massor med tips nu!

Farmor/mormor/moster och gud vet allt vill veta vad lillan önskar sig när hon fyller 2 år!

Det står still!! Hon fyller i November (Dom är ute i god tid.. Jag VET )

Vad kan man önska sig? Vad gillar era tjejer som är PRECIS 2 år?

• Svar på tråden Vad kan Min dotter önska sig i 2 års present? TIPS!
  • Pyssilullan

VILL HA FLER TIPS om vad era 2 åringar gillar och har hemma.

Vår tös fyller om 1 månad!!!

Vi har precis köpt hus och hon har inga leksaker alls!!!

• Peppa

Dockan Anki samt DVD med Anki och Pytte (min 2 åriga son älskar den!)

Små dockfigurer i olika former

Garage

Traktorer med släp

Lastbilar med släp dä rman kan lasta bilar t.ex.

Sparkcykel (finns skydd att köpa till)

Kök samt matvaror i plast att handla med

Ritställning

Djur med bäbisar (av någon anledning är det spännande med familjekonstellationer)

Tåg

• Peppa

Glömde ju böckerna som handlar om olika saker i samhället. Favoriten hemma är Brandbilen där man kan lyfta på flikar och svänga på rattar bland annat.

ALla böcker där de känner igen sig är populära i den här åldern. Böcker om dagis, doktorn, bussar etc

• cinderella26

hur många presenter ska hon ha

• Gul13

På sin 2 årsdag och till julklapp får min dotter mycket av det som nämnts men även rutschkana, bond-gårds-djur, trehjuling, docka och dockvagn, spis med "tillbehör" och dammsugare.
    Har ni precis köpt hus kommer hon kanske att få en sandlåda och då behövs grejer till den. Bollar tycker min dotter är jätteroligt. Och pussel.

• Nichth

min tjej fick en spis och en théservis som hon älskar. hon serverar thé varje dag efter förskolan
    pussel var en annan höjdare.
    grattis i förskott

kramar från
    ~vildas mamma~

• Noni84

Jag har redan bestämt min sons inköpslista som mina nära och kära har fått. Han blir oxå 2 år i november. Tänker dock vara hemlig med en sak, men det har nämnnts redan i tråden. Finns en person som verkar kopiera alla leksaker min son får och som perosnen sen köper till sitt eget barn. Blir trött på människor som ska härma andra.Tips är en sak men inte när man ska vara bättre..

*Little People från Ficher Price
    *Böcker
    *pussel
    *kläder
    *saker till den hemliga leksaken.

Fast då har ju min son rätt mycket leksaker redan så jag har fått sortera bort leksaker 2 gånger redan i år.Tycker nämligen inte om att ha för mkt leksaker.

• Peppa

Varför måste flickor få en typ av leksaker och pojkar en annan???

har aldrig fattat det

Svar på tråden Vad kan Min dotter önska sig i 2 års present? TIPS!