• Miio Min Miio

Vad tycker ni om mataffären LIDL?

vad tycker ni om lidls produkter.vi kan handla en del fryssaker å juice,kakor,chips,godis läsk.å frukt å grönt.men vi handlar aldrig några köttprodukter därifrån.speciellt inte efter en gång jag köpte köttfärs därifrån som smakade urk å ingenting.sen läste jag att dom hade en massa kemikaliker å äckel saker..istället för rent kött .en del saker är bra,men en del saker är urk tycker jag.vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad tycker ni om mataffären LIDL?
  • Nötkaka

Nix, handlar inte där.
    Vill inte betala för mjölkprodukter som faktats hit hela vägen från tyskland.
    Jag är INTE alltid konsekvent i mina handlingar Oskyldig men här har jag dragit min gräns.

• Sallisen
    Nötkaka skrev 2006-08-17 19:34:45 följande:
    Nix, handlar inte där. Vill inte betala för mjölkprodukter som faktats hit hela vägen från tyskland.Jag är INTE alltid konsekvent i mina handlingar  men här har jag dragit min gräns.
    Det var ju bara för att Arla först vägrade leverera. Fast nu gör de ju det! Så det finns svensk mjölk även på Lidl.
    Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • fisbubbla

Sallisen

Men det är ju också helt sjukt. Har själv burit saker till fönstren dom få gånger man handlat där. Man blir ju helt stressad. Först ska man gå runt och leta varor och lägga ner i vagnen, sen ska man packa upp allt på rullbandet som är 4 meter långt, sen hamnar allt på en liten runt plupp längst ut, sen ska man betala medans folket står och tittar på i kön, sen ska man packa ner allt i vagnen igen, sen ska man packa upp allt, för att sen packa ner det i påsar? Helt jävla galet. Tycker synd om tyskarna

• YinYang

Jag skulle aldrig handla där när man vet hur deras personal behandlas.

• Nötkaka

Sallisen:
    jasså! Det visste inte jag! Alltid lär man sig något nytt här på FL

• Sallisen
    fisbubbla skrev 2006-08-17 19:37:09 följande:
    SallisenMen det är ju också helt sjukt. Har själv burit saker till fönstren dom få gånger man handlat där. Man blir ju helt stressad. Först ska man gå runt och leta varor och lägga ner i vagnen, sen ska man packa upp allt på rullbandet som är 4 meter långt, sen hamnar allt på en liten runt plupp längst ut, sen ska man betala medans folket står och tittar på i kön, sen ska man packa ner allt i vagnen igen, sen ska man packa upp allt, för att sen packa ner det i påsar? Helt jävla galet. Tycker synd om tyskarna
    Man lär sig, det går med en himla fart för oss numera.
    Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • sleeping sun

Bojkottar dom pga personalpolitiken. Det är en principfråga tycker jag.

• Longwayhome

Nä jag handlar inte där. Det enda man ser där är radvis med obskyra godis och kaksorter med tonvis av konserveringsmedel i. Jag var o kollade där en gång och det är inget fräscht ställe heller. Rutten frukt etc etc.

Mamma till världens sötaste skåne-upplandsmix
  • Luddvar

Jag tycker oxå deras kassa är super-korkad. Upp och så ner och så upp. Deras varor får verkligen resa he he. Handlar bara där om de har nån enstaka vara i reklambladet som kan vara bra att ha. En vara är lagom att hinna med.

• Barry77

Värdelöst , men blöjorna ska visst vara bra.

Svar på tråden Vad tycker ni om mataffären LIDL?