Brukar ni handla på ikea?
Vad brukar ni handla på ikea. Om ni svarar ja.
Jag brukar handla där. Allt möjligt, möbler kökstillbehör. Glas, tallrikar ja allt.
Vad brukar ni handla på ikea. Om ni svarar ja.
Jag brukar handla där. Allt möjligt, möbler kökstillbehör. Glas, tallrikar ja allt.
Bor i Göteborg så det blir lite väl ofta=)
Jag älskar IKEA, har nästan alla möbler därifrån Min bebbe ska också få IKEA-möbler, hela Hensvik-serien
Men mest älskar jag att kolla runt bland inredningssakerna, kommer nästan aldrig tomhänt från IKEA
Ska nog dit i helgen, så kul att gå runt o titta.. hmm.. titta.. okej kanske shoppa oxå
Möbler och en massa småplock. Man hittar alltid något när man är där
en gång om året kanske när man har tillgång till bil med ev släp och har pengar. vi har långt dit.
Ibland .. har IKEA nära , men handlar inte ofta , och när jag handlar är det småsaker bara , det enda stora inköpet jag gjort är en bäddsoffa .
Ja, det är ju en helt underbar affär
För övrigt tycker jag att bästa dagen att åka dit är samma dag som skolorna börjar efter lov. Då har man ju hela affären för sig själv
Allt som är fint
Jag handlar ofta på IKEA. Jag handlar allt möjligt. Det finns så mycket. Billigt är det oxå. /Sofie
Jag handlar ofta på IKEA. Allt från soffa och säng till tallrikar och glas, till ljus och ramar och blommor. Tom Shampoo köper jag där!!! det är suveränt!!
Handlar allt möjligt på Ikea. Allt från möbler till småprylar.