• Car0lina

Brukar ni handla på ikea?

Vad brukar ni handla på ikea. Om ni svarar ja.
    Jag brukar handla där. Allt möjligt, möbler kökstillbehör. Glas, tallrikar ja allt.

• Svar på tråden Brukar ni handla på ikea?
  • Ängel1982

handlar möbler, porslin, lampor ja en hel del faktiskt o det tar för lång tid att skriva ner allt.

• Meria

Har 10 mil till IKEA, men två gånger om året är man där. Nästa år får vi ett i stan, så det kanske bli oftare då Halva lägenheten är iaf därifrån

Mamsegull Maria Möter Mysbebis 12/12-06
  • Sway

går jag in där kommer jag aldrig ut tomhänt vare sig det är möbler eller lite smått och gott...hihi

• Jullesmamma

Senaste inköpen var nya garderober och förvaring till Julles rum!
    Annars har vi köpt bl. a. vårt fina köksbord, CD-hyllor, hissgardiner, glas mm mm
    Går sällan därifrån tomhänt

• Jessica24
    Ja, vi handlar ofta på IKEA.
    Vi hadlar allt möjligt, från små grejer till stora grejer. Men andra ord MYCKET. Flört
    ♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • Fille Fjonkan

Allt från stearinljus och godis till möbler och leksaker. Jag älskar att gå på IKEA och plocka på mig saker

• litenkisse

Alldeles för mycket varenda gång jag är därSkrattande
    Oftast smågrejer som tyger, köksgeråd och dylikt, men nu i sommar så har vi köpt soffbord, tv-bänk, bokhyllor och PAX garderober.

Ta det som det kommer, för det kommer ändå...
  • Lidenborg

Hade en period då vi var där en gång i månaden minst, trots att vi har 7 mil till närmaste. Nu blir det inte fullt lika ofta, men när vi väl är där köper vi allt möjligt!

Svar på tråden Brukar ni handla på ikea?