Inlägg från: limfi |Visa alla inlägg
  • limfi

Prison Break!

gaaaaaaahh vad spännande!!!!!

• limfi

Jag tror jag avlider..... Fy bubblan! Jag hatar när det är så här spännande...å andra sidan så älskar man ju när det är lite spännande annars skulle man väl inte se! =0)

• limfi

Jag hatar paus i vanliga fall men jag skulle helt klart gå under om man inte fick ett avbrott i spänningen!

• limfi

Vi får digitaltv imorn och så säger sambon Klockan 22.30 bryts tv-sändningarna och så måste vi montera in boxen. Jag fick panik!! Men sen kom jag ju på att det är ju inte dags förrän 00.00 och då är det ju lugnt! HAHAHA:..snacka paniken!!

• limfi

Mumin: JA! Tror du jag fick nå panik. Jag trodde ju det skulle brytas mitt i alltihop när man satt med hjärtflimmer och allt! HAHA...inte är man snabbtänkt i alla fall! =0)

• limfi

sandy85: Hur kan man somna mitt i ett så spännande program?? ;)

• limfi

Nä men Sara hjälpte ju utbrytarna genom att lämna dörren olåst. Sen fick hon panik och valde att ta en överdos av morfin. Därför så vet vi nu inte om hon överlever! Spännande spännande...kan ju säga att de flesta här inne hade nån slags hjärtflimmer!! =0)

• limfi

Fina82: Några kors såg jag inte att de gjorde men jag skulle inte tro att hon dör. Inte än i alla fall. Det är ju för fasen 22 avsnitt kvar. De måste ju ha nåt att följa!!

Svar på tråden Prison Break!