Inlägg från: limfi |Visa alla inlägg
  • limfi

Prison Break!

Det verkar ju bli en tredje säsong!!

• limfi

Nä..inte är det tredje säsongen som går nu. Det är ju 2:a. De pratade ju om att man kunde vinna en resa till nästa säsong (bakom kulilsserna)....hoppas på att det inte blir en never ending story även om det är ändlöst spännande!

• limfi

nemogirl: Så då finns det en chans att det överlever en tredje säsong då?

• limfi

Nemogirl: Fan du gör mig nyfiken!!!! Det är ju så himla bra så man vill inte tappa suget när de fortfarande rymmer i en tredje säsong. Antingen får de väl åka fast och försöka rymma igen (men då blir det väl lätt tradigt?) eller så får de ha ett jädra bra liv i Mexico (om de nu tar sig dit, de verkar ju ska åka överallt annars! ) Men GUUUUD vad jag längtar till måndag.... Det måste vara enda gången man längtar till en måndag!!!

• limfi

Nemogirl: Ja men det är ju spännande...så man håller på att dö!!! Jag måste säga att det var länge sen jag såg en serie som var så spännande i nästan varje avsnitt! Men det är kul och för oss som tycker att måndagen är den värsta dagen på veckan har i alla fall nåt att glädjas åt!

Min kompis hade ju varit på nåt grejs i USA och då hade han varit där...jag frågade om han var lika snygg i verkligheten som på film. - Det var han!!! GAAAAHHH!!!!!

• limfi

Ja men de säger ju i pausen att man kan vinna en resa till nästa säsong av PB....så de kan ju inte bara hitta på att man ska få följa med bakom kulisserna!

• limfi

HAHA, jag måste bara få berätta om min sambo! Jag stod och skrev i tråden en dag och så kom sambon och kikade lite. Sen brister han ut: VA?? Står du och skriver till honom????? HAHA...jag tror han kände sig lite hotad av herr assnygg Wentworth... hahaha..!

• limfi

Delfi2: Hhahaha! Jag VET!!! Men det är sant. Stackars kille trodde ju att jag hade nåt på G med värsta snyggingen!

• limfi

JenFF: Idag? Nja...det är väl isåfall reprisen från måndagen?

• limfi

Missimi: Det finns en recap i denna tråd på några sidor tillbaka!

Svar på tråden Prison Break!